شکست سیاسی پ.د.ک؛ انجمن آسایش مشروعیت ویدیوی منتسب به این سازمان را تکذیب کرد

یک ساعت از انتشار فایل ویدیویی منتسب به انجمن آسایش اقلیم کوردستان در رسانه‌‌های پ.د.ک نگذشته بود که این انجمن مشروعیت آنرا زیر سوال بردند.

انجمن آسایش اقلیم کوردستان روز گذشته یک ساعت پس از انتشار یک فایل ویدیویی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از محتوای این ویدیو اطلاعی نداشته و آنرا مشروع نمی‌داند.

انجمن آسایش متشکل از ۵ عضو است و مستقیما از سوی رئیس حکومت اقلیم کوردستان اداره می‌شود. ٢ عضو این انجمن وابسته به پ.د.ک و ٣ عضو دیگر آن عضو اتحادیه میهنی کوردستان (ی.ن.ک) می‌باشد. روز گذشته یک ساعت پس از انتشار ویدیویی که رسانه‌های پ.د.ک آنرا مربوط به انجمن آسایش اعلام کردند رئیس انجمن آسایش، رئیس سازمان پاراستن- زانیاری و مدیر کل استخبارات پیشمرگه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ویدیوی منتسب به این سازمان به هیچ عنوان مشروعیت ندارد و سه نفر از پنج نفر عضو انجمن آسایش اقلیم از چند و چون این فایل ویدیویی هیچگونه اطلاعی نداشته‌اند.

پ.د.ک پیش از این در اکتبر ٢٠٢٠ برای سیاه‌نمایی میهن‌دوستان و آزادیخواهان کوردستان از این انجمن سوءاستفاده کرده و بیانیه‌ای را منتشر کرده بود که با واکنش سخنگوی انجمن آسایش اقلیم کوردستان و سه عضو این انجمن روبرو شده بود.