زن هفتاد ساله از سوی جوان اسلامگرا سر بریده شد

تنها دو هفته پس از جنایت سربریدن یک دبیر تاریخ، اینبار مسلمانی افراطی یک زن ٧٠ ساله را با فریاد «الله اکبر» در فرانسه سر برید.

فرانسه هنوز از شوک سر بریدن «ساموئل.پ»، دبیر تاریخ رها نشده است که یک جوان اسلام‌گرا به یک کلیسا در جنوب فرانسه حمله کرد و سه نفر را با ضرب چاقو کشت. فرد مهاجم پس از شلیک پلیس زخمی و بازداشت شد.

حوالی ساعت ٩ صبح امروز به وقت فرانسه یک مهاجم به کلیسای «نتردام» شهر نیس واقع در جنوب این كشور حمله کرد.

دو ساعت پس از حمله شهردار نیس «کریستیان استروزی» از جانباختن سه شهروند در حمله فرد مهاجم به کلیسای نتردام خبر داد و تعداد زخمی‌ها را هم چندین نفر اعلام کرد.

منابع پلیس اعلام کرده‌اند که یک زن ٧٠ ساله از سوی مهاجم سر بریده شده است. فرد دوم که خادم کلیسا بوده است از ناحیه گلو و گردن بشدت زخمی شده و سپس درگذشته است. قربانی سوم هم به دلیل خونریزی جان خود را از دست داده است.

شهردار نیس در جمع خبرنگاران گفت: "دیگر بس است... زمان آن فرارسیده که فرانسه قوانین زمان صلح را کنار بگذارد و فاشیسم اسلامی را در سراسر کشور نابود کند.

به رغم آنکه ١۵ دقیقه پس از حمله به کلیسا فرد مهاجم از سوی پلیس بازداشت شده است اما هویت او هنوز اعلام نشده است.

روز ١۶ اکتبر نیز یک دبیر تاریخ به نام «ساموئل پ» توسط یک جوان اسلامگرا اهل چچن با چاقو مورد حمله قرار گرفت و سر بریده شده بود. دقایقی پس از کشف جسد، پلیس جنایی فرد مشکوکی را که مسلح به کارد آشپزخانه بود شناسایی کرد و سپس به دلیل خودداری وی از تسلیم شدن در ٢٠٠ متری محل حادثه به ضرب گلوله از پای درآورده بود.