تصاویر ویدیویی عملیات پیروزمندانه گریلایی در هفتانین؛ ٣٠ ارتشی دشمن کشته شدند

گریلا تی‌وی تصاویر عملیات موفقیت‌آمیز روز ٢۵ اکتبر/ ٣ آبان در منتقه هفتانین را که در آن دست‌کم ٣٠ نظامی ترکیه کشته شده بودند منتشر کرد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان پیشتر در این مورد در گزارشی گفته بود:
"روز ٢٣ آگوست/ ١ شهریور ارتش غاصب ترکیه حملات اشغالگرانه به منطقه هفتانین در مناطق محافظتی مدیا را آغاز کرده و نیروهای ما به مقاومتی تاریخی در برابر آن پرداختند. نیروهای ما از آغاز حملات اشغالگرانه ضربات مهلکی را بر ارتش غاصب ترک تحمیل کرده و با کارزار انقلابی «جنگ هفتانین» این مقاومت تاریخی به سطح بلندی ارتقا یافته است.

در این چارچوب به مناسبت سالروز شهادت رفیق شهید بریتان ساعت ١۴ روز ٢۵ اکتبر نیروهایمان با پیشاهنگی نیروهای یژاستارمان علیه ارتش اشغالگر ترک مستقر در تپه کنفرانس و سیسر از هشت جهت عملیاتی انقلابی را به انجام رساندند. مواضع و سنگرهای دشمن در تپه کنفرانس و سیسر هدف آتش حملات ما قرارگرفت و نیروهایمان وارد مواضع و استحکامات دشمن شدند. نیروهایمان با ورود به هر دو تپه،  هفت سنگر و دو موضع نیروهای دشمن در تپه‌ی کنفرانس و یک موضع را در تپه سیسر تخریب کردند. نیروهایمان تمامی مواضع دشمن را یکی پس از دیگری در هم شکستند. دست‌کم ٣٠ نظامی دشمن کشته و تعداد زیادی هم زخمی شد‌ه‌اند. ارتش اشغالگر ترک پس از این عملیات منطقه را آماج حملات راکتی، خمپاره‌ای و سلاح‌های سنگین قرار داد."