عبدی با مک‌کنزی و روباک دیدار کرد

مظلوم عبدی فرمانده کل نیروهای ق.س.د پس از دیدار با کنث مک‌کنزی فرمانده نیروهای سنتکام و ویلیام روباک نماینده‌ی آمریکا در ائتلاف بین‌المللی بیانیه‌ای را قرائت کرد.

  مظلوم عبدی فرمانده کل نیروهای سوریه دمکراتیک ق.س.د با کنث مک‌کنزی فرمانده نیروهای سنتکام و ویلیام روباک نماینده‌ی آمریکا در ائتلاف بین‌المللی دیدار کرد.

  پس از این دیدار مظلوم عبدی فرمانده کل نیروهای سوریه دمکراتیک ق.س.د با قرائت بیانیه‌ای اعلام کرد، هر دو طرف در مورد مسائل مورد بحث، نظرات مشترکی دارند.

  با توجه به بیانیه‌ای که از سوی مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک منتشر شده است، در این نشست درباره‌ی مسائلی همچون ادامه‌ی مبارزات علیه داعش، تهدیدات امنیتی در مرز شمال سوریه و ترکیه، وضعیت اسیران داعشی، مشکلات کمپ‌ها، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های مشترک و همانگی میان نیروهای ق.س.د و ائتلاف بین‌المللی گفت و گو شده است.

  بیانیه‌ی قرائت شده از سوی مظلوم عبدی فرمانده کل نیروهای سوریه دمکراتیک بدین شرح است، " نیروهای سوریه دمکراتیک و ائتلاف بین‌المللی درباره‌ی مسائلی که مورد بحث قرار گرفتند، دارای نظرات مشترکی هستند. هر دو طرف بر راهکار دیالوگ در حل مسائل موجود و لزوم هماهنگی‌های در مبارزات علیه داعش تاکید کردند. "