ژنرال محجوب: ۶ هزار تبهکار سوری در لیبی مشغول جنگ هستند

ژترال خالد محجوب فرمانده شورای معنوی ارتش میهنی لیبی اعلام کرد: نزدیم به ۶ هزار مزدور سوری وابسته به ارتش ترکیه در لیبی مشغول جنگ هستند. از این عده بیش از ۲۱۵ تبهکار کشته شده و بیش از ۳۵۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

ژنرال خالد محجوب سر فرماندهی شورای معنوی ارتش میهنی لیبی طی گفتگویی با آژانس خبری هاوار نیوز گفتگو کرده و اعلام نمود: نیروهای مسلح لیبی شهر قربولی را به تصرف درآورده و شبه نظامیان را نیز از منطقه عبانات در منطقه سوق العین (طرخون) خارج کرده و بیش از ۱۵ تبهکار را دستگیر کرده‌اند که در میان آنها تبهکاران سوری نیز یافت می‌شوند.

ژنرال محجوب در ادامه این گفتگو اظهار داشت: شبه نظامیان طرفدار حکومت وفاق در روزهای اخیر توانستند عده‌ای از غیر نظامیان را دستگیر و بازداشت کنند، این شبه‌نظامیان همچنین به شهر طرخون نیز حمله کردند اما ضربات سنگینی را دریافت کردند.

ژنرال خالد محجوب سر فرماندهی شورای معنوی ارتش میهنی لیبی در این گفتگو اعلام کرد که در پاسخ به حملاتی که در شب ۲۲ آوریل در منطقه قربولی روی داد، فرماندهی شبه نظامیان سلطین و فرماند تروریستها با نام عبدالرحمان الثاری و فرمانده شبه نظامیان احرار اظلتین کشته شدند.