یگان‌های مدافع غیرنظامیان: یک خبرچین در آمَد به سزای اعمالش رسید

ی.پ.س اعلام کرد که در بخش سور شهر آمَد یک خبرچین را به سزای اعمالش رسانده است و به افرادی که با دولت ترک همکاری می‌کنند هشدار داد.

بنابر اطلاعیه یگان انتقامی شهید «چیاگر هیوی» ی.پ.س یک خبرچین با نام "سلیمان آ" به سزای اعمالش رسیده است.

ی.پ.س اعلام کرد که در روز ٢٩ مه در محله ساریکاپ بخش سور در آمَد با اسلحه‌های سبک علیه "سلیمان آ"، مزدور رژیم اشغالگر ترک، عملیاتی را به انجام رسانده‌اند. یگان‌های مدافع غیرنظامیان می‌افزاید:"این فرد سال‌ها علیه خلق کوردستان و مبارزه آزادیخواهی کوردها به خبرچینی و اعمال کُنترایی مشغول بود و صدها میهن‌دوست را لو داد."

ی.پ.س در ادامه می‌افزاید که سلیمان آ بشدت زخمی شده است.

در اطلاعیه همچنین آمده است:"رژیم ترک تلاش می‌کند که شبکه کثیف نوکری و خبرچینی را در میان جامعه گسترش دهند و با دشنه خیانت به خلق کورد ضربه وارد کنند. در جنگ بدون وقفه خلق کورد علیه استعمارگری دولت ترک مزدوران، نوکران، خودفروشان و کُنتراها از پشت به جامعه ما خنجر می‌زنند و زیان بزرگی را بر خلقمان وارد می‌کنند. از اینرو تا زمانی که خاک کوردستان از لوث چنین عناصری پاک نشود خلق کوردستان به زندگی آزاد دست نمی‌یابند."

در ادامه اطلاعیه ی.پ.س آمده است:"افراد خبرچین، کُنتراها و خودفروش‌هایی که علیه خلق اعلام جنگ کرده‌اند در چارچوب کارزار انتقامی علیه استعمارگران و نوکران و مزدوران در هر جا و در هر زمان هدف عملیات ما خواهند بود. ما پیشتر اعلام کرده بودیم که این افراد باید فورا دست از اعمال خود بردارند."