ایران و هسته‌های مخفی داعش در دیرالزور خود را سازماندهی می‌کنند

داعش در دیرالزور توسط هسته‌های مخفیش تلاش می‌کند تا خود را دوباره سازماندهی کند، از طرف دیگر ایران هم از راه شبه‌نظامیانش در دیرالزور در تلاش برای فتنه‌انگیزی می‌باشد و به خطری برای مردم منطقه تبدیل شده است.

لیلوا عبدالله سخنگوی شورای نظامی دیرالزور در مصاحبه‌ای با خبرگزاری هاوار به خطر دوباره سربرآوردن داعش در دیرالزور و عدم همکاری نیروهای ائتلاف و گستردگی دیرالزور اشاره کرد.

ترور و اعمال تروریستی

هسته‌های مخفی داعش در دیرالزور اخیرا در حال افزایش هستند، به ویژه تلاش برای ترور افراد نظامی شناخته شده، روئسای عشایر و اعضا و رهبران شوراهای اداری دیرالزور افزایش یافته است.

لیلوا عبدالله افزایش اعمال تروریستی داعش در دیرالزور را خطری جدی خوانده و اعلام کرد، داعش یک بار دیگر در تلاش است تا خود را در دیرالزور تقویت کرده و دوباره سربرآورد.

سخنگوی شورای نظامی دیرالزور هم زمان به تلاش‌ها و توطئه‌های ایران و رژیم بعثی سوریه در دیرالزور اشاره کرده و از آن به عنوان خطری مشابه داعش نام برد و تاکید کرد که ایران و رژیم اسد از راه ترور روئسای عشیره‌ها و فتنه‌انگیزی و تفرقه‌افکنی، در دیرالزور مانند داعش رفتار می‌کنند و به خطری بزرگ برای ساکنین منطقه تبدیل شده‌اند.

لیلوا عبدالله سخنگوی شورای نظامی دیرالزور در پایان همچنین از ائتلاف بین‌المللی علیه داعش خواست تا با آنها در مواجه با تروریست‌ها در دیرالزور همکاری کنند.