آخرین تصاویر بیمارستانی که از سوی ارتش ترکیه بمباران شد

ارتش رژیم اشغالگر ترک بیمارستان آورین شهر عفرین را بمباران کرد. خبر بمباران بیمارستانی که به مداوای کودکان زخمی می‌پرداخت بازتاب وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

ارتش رژیم اشغالگر ترک بیمارستان آورین شهر عفرین را بمباران کرد. خبر بمباران بیمارستانی که به مداوای کودکان زخمی می‌پرداخت بازتاب وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشت. تصاویر بیمارستان از سوی منابع محلی در عفرین ضبط شد و برای انتشار به خبرگزاری فرات رسید.

 

در حمله هواپیماهای جنگنده دولت تروریستی ترکیه به غیرنظامیان زخمی در این بیمارستان ١۶ تن به شهادت رسیدند.

پس از بمباران بیمارستان و بازتاب این جنایت بشری در خبرگزاری‌های بین‌المللی ارتش ترکیه و دستگاه دروغ‌پراکنی موسوم به خبرگزاری آناتولی درصدد انحراف افکار عمومی برآمدند و تصاویر مربوط به ساختمان انتشاراتی را منتشر کردند. خبرگزاری مذکور درصدد انکار بمباران بیمارستان از سوی ارتش ترکیه برآمد اما تصاویر خود خبرگزاری بمباران بیمارستان را تأیید می‌کرد.

 

منابع محلی تصاویر مربوط به بیمارستان آورین را پس از بمباران ضبط نمودند. در این تصاویر سطح زیانهای وارده به بیمارستان قابل مشاهده است. تصاویر مذکور نشان می‌دهد که به دلیل شدت بمباران‌ها تابلو درب ورودی حیاط بیمارستان از جا کنده شده و برزمین افتاده است.