آلدار خلیل: مقاومت عفرین ضامن ماندگاری ماست

آلدار خلیل ریاست مشترک شورای رهبری تو-دم شب گذشتە در خصوص آخرین وقایع عفرین گردهمایی در شهر رمیلان شمال سوریە برگزار کرد.

آلدار خلیل ریاست مشترک شورای رهبری تو-دم شب گذشتە در خصوص آخرین وقایع عفرین گردهمایی در شهر رمیلان شمال سوریە برگزار کرد. او گفت؛ این یک واقعیت است کە ما همانند رژیم ترکیە از سلاحهای سنگین و هواپیماهای جنگی برخوردار نیستیم، اما سلاح سنگین ما در این مقاومت، ارادە و وفاداری بە سرزمین و خون شهیدانمان است.

 

آلدار خلیل ریاست مشترک شورای رهبری تو-دم در این گردهمایی گفت؛ برخی اشخاص و جریانات سیاسی می گویند قدرتهای بزرگ منطقەای و ائتلاف بین المللی علیە داعش ما را فریب دادەاند و بە روژاوا خیانت کردەاند. اما همین اشخاص و جریانات باید بدانند ما از ابتدای مبارزاتمان وابستە بە هیچ جریان یا قدرتی بنودەایم بلکە بە ارادە خود و خلقمان تکیە کردەایم.

 

او می‌افزاید؛ حقیقت مسئلە این است زمانیکە ما با مقاومتمان تروریست را در منطقە نابود کردیم، تعدادی از قدرتهای جهانی

واقعیتها را مشاهدە کردند و با هدف پاکسازی بعضی مناطق از وجود تروریستها با ما ارتباط برقرار کردند.

 

آلدار خلیل گفت:" مقاومت عفرین تضمین ماندگاری ماست، پس این مسئلە فقط بە عفرین مربوط نیست بلکە بە روژاوا و همە کردستان ربط دارد."

 

ریاست مشترک شورای رهبری تَودَم با اشارە بە وضعیت بحرانی عفرین آن را سرنوشت ساز اعلام کردە و می گوید، این یک واقعیت است کە ما همانند رژیم ترکیە از سلاحهای سنگین و هواپیماهای جنگی برخوردار نیستیم، اما سلاح سنگین ما در این مقاومت، ارادە و وفاداری بە سرزمین و خون شهیدانمان است. از زمان آ‌از حملات بە عفرین، مبارزان همچنان در حال مقاومت هستند و بە مبارزاتشان ادامە می دهند. ما قول می دهیم از هیچ اقدامی در رابطە با عفرین دریغ نکنیم. بدون اتحاد ملی، نە تنها در عفرین بلکە در هیچ جای دیگر روژاوا و کردستان نمی توانیم آزادانە زندگی کنیم.