اسماعیل زعیم سرکرده تبهکاران ترکیه در اسارت نیروهای ق.س.د

ق.س.د در بیانیه‌ای علام کرد که یگان ویژه عملیاتی آنان روز ششم نوامبر/ ١۵ آبان موفق شدند اسماعیل زعیم سرکرده تبهکاران جیش الاسلام وابسته به رژیم ترک را به اسارت خویش درآورند.

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک با صدور بیانیه‌ای کتبی اعلام کرد که اسماعیل زعیم برادر محمد زعیم از سرکردگان تبهکاری که در تصاویر ویدیویی منتشر شده پیکر «آمارا رِناس» مبارز شهید ی.پ.ژ را مورد حقارت قرار داده بود طی عملیاتی ویژه به اسارت مبارزان درآمده است.

در بیانیه ق.س.د آمده است:

"ارتش اشغالگر ترک و گروهکهای تبهکارش همزمان با حملات اشغالگرانه به شمال سوریه و روژاوای کوردستان با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان خلق، شبکه‌های مخفی خود را فعال نموده و در حال طرح حملاتی هستند. یگانهای امنیتی ما مدت مدیدی است افرادی را که علیه خلق و نیروهای ما برنامه حملات را طرح ریزی می‌کنند تحت نظر قرار داده‌اند. روز ۶ نوامبر پس از تعقیب طولانی مدت، سرکرده تبهکاران به نام اسماعیل زعیم به اسارت نیروهای یگان ویژه ما درآمد. این تبهکار بردار محمد زعیم یکی دیگر از سرکرده‌های تبهکاران است که در حملات اشغالگرانه فعالانه جای گرفته است. محمد زعیم یکی از تبهکارانی است که به پیکر رفیق آمارا رِناس مبارز ی.پ.ژ حمله کردند. اثبات شد که این تبهکار در گروهک جیش الاسلام فعالیت نموده و با برادر خود در ارتباط بوده است تا علیه فرماندهی نریوهای ق.س.د طرح حملاتی را به مرحله اجرا گذارند."