اشغالگران دو زن عفرینی را ربودند

نیروهای پلیس ترکیه که خلق کُرد آنها را تبهکار می‌نامد شامگاه گذشته به یکی از خانه‌های کردهای عفرین حمله کرده و دو زن را ربودند. گزارش‌ها حاکی از وخامت حال سه جوان دیگر است که چند روز پیش از سوی تبهکاران ربوده شدند

نیروهای پلیس ترکیه که خلق کُرد آنها را تبهکار می‌نامد شامگاه گذشته به یکی از خانه‌های کردهای عفرین حمله کرده و دو زن را ربودند. گزارش‌ها حاکی از وخامت حال سه جوان دیگر است که چند روز پیش از سوی تبهکاران ربوده شدند.

 

وحشی‌گری رژیم ترکیه در عفرین همچنان ادامه دارد. رژیم تروریستی ترکیه در ادامه اعمال ضدبشری علیه مردم عفرین تاکنون دهها زن عفرینی را ربوده و یا کشته‌اند. رژیم ترکیه برای لاپوشانی جنایات تبهکاران خود در عفرین اقدام به تأسیس مرکز پلیس کرده و از اکنون جنایات تبهکاران را این مرکز انجام می‌دهد.

 

تبهکاران پلیس شامگاه گذشته ساعت ٢١ در حمله به خانه شخصی عبدالرحمان نحسان واقع در محله زیدیه مرکز شهر عفرین  دو زن را ربودند. هویت زنان ربوده شده "فریال نحسان" (٣۴ ساله) و نازلی نحسان (٣۶ ساله) عنوان شده است. از محل نگهداری و وضعیت امنیت جانی این دو خبری در دست نیست.

 

سه جوان ربوده شده روستای بریج حیدر به بیمارستان روانه شده‌اند

طبق گزارش‌های دریافتی از منطقه عفرین روز ٩ آگوست/ ١٨ مرداد تبهاکران دهها تن از ساکنان روستای بریج حیدر را ربودند. تبهکاران سه تن از جوانان ربوده شده این روستا را پس از شکنجه‌های وحشیانه به بیمارستان منتقل کرده‌اند. وضعیت هر سه جوان بسیار وخیم گزارش شده است.