الهام احمد در ولز بریتانیا به دیدار ایمام شیش رفت

​​​​​​​ایمام شیش در شهر نیوپورت در ولز بریتانیا مدت ۶۳ روز است که در اعتصاب غذا به سر میبرد و به طور مداوم کردستانیان و آزادیخواهان به دیدار وی می‌روند. در همین راستا دیروز الهام احمد رئیس مشترک م.س.د به دیدار وی رفت

ایمام شیش در شهر نیوپورت در ولز بریتانیا مدت ۶۳ روز است که در اعتصاب غذا به سر میبرد و به طور مداوم کردستانیان و آزادیخواهان به دیدار وی می‌روند. در همین راستا دیروز الهام احمد رئیس مشترک م.س.د به دیدار وی رفت

 

ایمام شیش با هدف پایان دادن به حصر عبدالله اوجالان مدت ۶۳ روز است در شهر نیوپورت در منطقه ی ولز بریتانیا در اعتصاب غذای نامحدود به سر می‌برد. کردستانیان و دوستانشان بطور مداوم به دیدار وی رفته و از او و اعتصابش اعلام حمایت می‌کنند.

 

در همین راستا الهام احمد رئیس مشترک انجمن سوریه‌ی دمکراتیک (م.س.د) با یک هیئت همراه به دیدار ایمام شیش رفت و اعلام کرد، بطور قطع باید حصر در هم شکسته شود.

 

الهام احمد در شهر نیوپورت توسط تعداد زیادی از کردستانیان مورد استقبال قرار گرفت و سپس در مرکز جامعه‌ی دمکراتیک کرد به همراه ایمام شیش و سایر کردستانیان مدت طولانی به گفتگو پرداختند.

 

یکی دیگر از کسانی که دیروز به دیدار ایمام شیش رفت زینب آکسوی مادر فیراز داغ (محمد آکسوی) و خواهر آکسوی بود. فیراز داغ در جنگ آزادسازی رقا شهید شد.