انتقامگیری از اشغالگران عفرین؛ پنج تبهکار وابسته به اردوغان در ادلب از پای درآمدند

مبارزان اتاق عملیات خشم زیتون در عملیاتی نظامی، تبهکاران وابسته به دیکتاتور ترکیه در ادلب را هدف قرار داده و پنج تبهکار گروهک فیلق الشام را در بخش عطمه کُشتند. در این عملیات شش تبهکار دیگری این گروهک زخمی شدند و  انبار اسلحه و مهمات آنان هم به تمامی منهدم

مبارزان اتاق عملیات خشم زیتون در عملیاتی نظامی، تبهکاران وابسته به دیکتاتور ترکیه در ادلب را هدف قرار داده و پنج تبهکار گروهک فیلق الشام را در بخش عطمه کُشتند. در این عملیات شش تبهکار دیگری این گروهک زخمی شدند و  انبار اسلحه و مهمات آنان هم به تمامی منهدم شد.

 

بنابر گزارش مرکز عملیات خشم زیتون نیروهای مبارز در ١۶ ژوئیه/٢۵ تیرماه مقر و انبار گروهک فیلق‌الشام را در بخش عطمه از توابع ادلب شمال سوریه هدف قرار داده‌اند.

 

در عملیات مذکور علاوه بر انفجار انبار اسلحه و مهمات گروهک وابسته به رژیم تروریستی ترکیه، پنج تبهکار از پای درآمده و شش تن دیگر هم زخمی شده‌اند.

 

عاملان اشغالگر عفرین هزینه هنگفتی را متحمل خواهند شد

در بیانیه اتاق عملیات خشم زیتون آمده است:"اعلام می‌کنیم تمام آنانی که در اشغال عفرین دست داشته‌اند هزینه هنگفتی را متحمل خواهند شد. دولت ترکیه توانایی محافظت آنان را دارا نیست و لازم است هرچه زودتر از عفرین خارج شوند."

 

در ادامه آمده است:"تا زمانی که خلق عفرین در آورگی بسر بَرَد زندگی را بر تمام تبهکاران اشغالگر تلخ می‌کنیم، ما در تمام مناطق اشغالی حضور داریم و ضربات مرگباری را بر اشغالگران وارد می‌کنیم."

 

در پایان تصریح شده:"یکبار دیگر پیمان می‌بندیم که تمام آنانی را که در اشغال عفرین، غارت اموال و خانه‌های خلق و تحقیر خلق دست داشته‌اند تاوان سنگینی را بابت اعمال خود پس خواهند داد. سوگند می‌خوریم آنچه از این پس انجام خواهیم داد بسیار سهمگینتر است. عفرین منتظر باش، انتقام از اشغالگران در جریان است."

 

تصویر ویدیویی عملیات: