انهدام دو سنگر اشغالگران در هفتانین و چلی استان جولمرگ؛ کشته شدن ٨ اشغالگر

گریلاهای ه.پ.گ/یژا ستار در هفتانین و چلی استان جولمرگ علیه ارتش اشغالگر ترک عملیات‌هایی را ترتیب دادند. در این عملیات‌ها ١ سنگر محل دوشکا و یک سنگر محل خمپاره‌انداز با خاک یکسان شدند. ٨ اشغالگر کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و رسانه نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در رابطه با عملیات نیروهای خود و حملات اشغالگرانه رژیم ترک اطلاعیه‌ای منتشر کرد. در اطلاعیه آمده است:

"ارتش اشغالگر ترک روز ١۶ ژوئیه در منطقه هفتانین مناطق حفاظتی دمیا تحرکات اشغالگرانه‌ای را آغاز کرد. حوالی ساعت ١۴ روز ١٠ ژوئن (٢٠ تیر) نیروهای اشغالگر با حمایت پهبادهای بدون سرنشین تحرکات گسترده‌ای را به سوی تپه کارتال آغاز کردند. نیروهای اشغالگر که در حال هجوم به تپه بودند با مقاومت گریلاهای ما روبرو شدند. نیروهای ما از فاصله‌ای نزدیک یگان‌های دشمن را هدف قرار دادند. کشته شدن ٣ نظامی در تپه قطعی شده است. همچنین نیروهایمان سه عملیات انفجاری را علیه یگان‌های دشمن به انجام رساندند. نیروهای دشمن در این عملیات متحمل زیان‌ شده‌اند اما تعداد دقیق تلفات در دست نیست. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر با افکار عمومی در میان گذاشته می‌شود.

انهدام دو سنگر و کشته شدن ۵ اشغالگر در شمذینان

ساعت ۴:۴٠ بامداد روز ١٠ ژوئیه نیروهای یژا ستار نظامیان اشغالگر مستقر در پایگاه سرزیر در منطقه چلی استان جولمرگ را هدف قرار دادند. در این عملیات مواضع دشمن بشدت در هم کوبیده شد. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است. نیروهایمان ساعت ١٠:۴٠ همان روز علیه پایگاه گری سور عملیاتی دیگر را ترتیب دادند. در این عملیات مواضع دشمن آماج حملات سهمگین قرار گرفته، دو سنگر منهدم شدند. سنگر محل استقرار دوشکای آ۴ و سنگر خمپاره‌انداز منهدم شد و ۵ نظامی کشته شدند.

تحرکات اشغالگرانه ترکیه در جولمرگ به جنگ انجامید

ارتش اشغالگر ترکیه روز ١۴ ژوئن در منطقه کوهستان رشکی واقع در جولمرگ تحرکات اشغالگرانه‌ای را آغاز کرد. دشمن سپس اقدام به بمباران منطقه با هواپیماهای جنگنده کرد و در ادامه نظامیان خود را با کمک هلی‌کوپترهای سیکورسکی در این منطقه پیاده کرد. میان نیروهای ما و اشغالگرانی که درصدد پیشروی بودند جنگ روی داد. رفقا کمال و قندیل قهرمانانه جنگیدند و ضربات مهلکی را بر دشمن وارد کردند. این دو رفیق به شهادت رسیدند.

بمباران آواشین از سوی رژیم غاصب ترک

ساعت ٨:۴۵ روز ١١ ژوئیه (امروز) هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک منطقه شهید دیرن در آواشین واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند."