اینترناسیونالیست‌های آزاد: جواب ما به اردوغان و تبه‌کارانش مقاومت و پیروزی خلق است

گُردان آزادی اینترناسیونالیست ضمن تجلیل از مبارزان شهید خود، در رابطه با آنان پیامی کتبی منتشر کرده است و در این پیام تاکید کرده که ما شکی در پیروزی عفرین نداریم.

گُردان آزادی اینترناسیونالیست ضمن تجلیل از مبارزان شهید خود، در رابطه با آنان پیامی کتبی منتشر کرده است و در این پیام تاکید کرده که ما شکی در پیروزی عفرین نداریم.

 

پیام گُردان آزادی اینترناسیونال به شرح زیر می‌باشد:

 

رفقای ما ساموئل پرادا (باران گالیسیا) اهل اسپانیا و اولیور فرانچُیس (کَندال برِیژ) اهل فرانسه، روز دهم فوریه در جریان مقاومت علیه حملات اشغالگرانه‌ی دولت فاشیست ترکیه در عفرین به شهادت رسیدند. رفیق اسجُرد هیگِر (باران ساسُن) اهل یونان نیز، روز دوازدهم فوریه در جنگ علیه تبهکاران داعش در دیرالزور به کاروان شهیدان پیوست. آنها با باور به عقاید اینترناسیونال خود، به عقاید پوسیده‌ی نیروهای بین‌المللی که خواهان شکست مقاومت خلق‌هاست، پاسخی بسیار زیبا دادند.

 

این سه رفیق با رنج و جسارت خود علیه ذهنیت‌های فاشیست و استعمارگر و همچنین برای دفاع از انقلاب فرودستان مبارزه کردند. نام آنها در تاریخ جاودان خواهد ماند.

 

التیماتوم سه روزه اشغالگران با مقاومت ۳۰ روزه در هم شکست

 

در این پیام ضمن یادآوری ادعای مسئولان دولت ترکیه که اعلام کرده بودند طی سه روز عفرین را تصرف می‌کنند، خاطرنشان کردند مقاومت تاریخی عفرین ۳۰ روز است که ادامه دارد و روز به روز پرشکوه‌تر می‌شود. ما شکی در پیروزی مقاومت عفرین نداریم چرا که شهیدان روشنگر راه مبارزاتی ما هستند و رفقا باران، کندال و ساسُن راه را بر مبارزات اینترناسیونالیست ما گشودند.

 

 

جواب ما در مقابله با حملات اشغالگرانه و قتل‌عامی که اردوغان و تبهکارانش به راه انداخته‌اند، مقاومت و پیروزی خلق‌ها خواهد بود. ایستار شهید "آوِستا خابور" و تمام شهیدانی که با جانفدایی به کاروان شهیدان راه آزادی پیوسته‌اند، هدف هر لحظه‌ی مقاومت ما خواهد بود .

 

ابراز تسلیت

 

ما به رفقای‌مان که با بخشیدن جان خود از دستاوردهای انقلاب دفاع کرده و پرچم اینترناسونالیسم را در عفرین به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستیم و مراتب تسلیت خود را به رفقای اینترناسیونالیت خود که در صفوف یگان‌های مدافع خلق ـ ی.پ.گ جای دارند و همچنین به خانواده‌ی این شهیدان و خلق خود ابراز می‌داریم.