با ادامه راه شهدای مقاومت عفرین در نهایت پیروز می‌شویم

مبارزان یگان های مدافع زنان که در حال مبارزه در جبهه های جنگ عفرین هستند میگویند با پیروی از فکر و فلسفه رهبر آپو و ادامه راه شهدای مقاومت عفرین، در نهایت پیروز میدان خواهند بود

مبارزان یگان های مدافع زنان که در حال مبارزه در جبهه های جنگ عفرین هستند میگویند با پیروی از فکر و فلسفه رهبر آپو و ادامه راه شهدای مقاومت عفرین، در نهایت پیروز میدان خواهند بود.

استرک جودی از مبارزان ی.پ.ژ مشغول مبارزه در جبهه های جنگ در منطقه شرای عفرین است. او به تمامی شهدای مقاومت عفرین ادای احترام می‌کند و می گوید در نهایت پیروز میدان خواهند بود.

 

او می گوید رژیم اشغالگر ترکیه علیرغم توصل به توپ و تانک و سلاح های سنگین در راستای اشغال خاک عفرین اما تاکنون موفق نشده رویایی که در سر می پروراند را عملی کند. رژیم ترکیه تاکنون از هیچ جنایتی علیه مردم عفرین فروگذار نکرده و در این راستا اقدام به بمباران و توپباران غیر نظامیان به خصوص زنان و کودکان کرده است.

 

استرک جودی می‌افزاید با پیروی از فکر و فلسفه رهبر خود و ادامه راه شهدای آزادیخواه تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان مقاومت می‌کنیم.

 

او با یادآوری اقدام فدائیانیه آوستا خابور و بارین کوبانی در مقاومت عفرین از تمامی انسان های  آزادیخواه جهان به خصوص زنان میخواهد در مقابل فاشیسم سکوت نکنند.

 

زیلان عفرین از دیگر مبارزان یگان های مدافع زنان است. او می گوید ما راه و آرمان شهدای مقاومت عفرین را ادامه خواهیم داد و با فکر و فلسفه رهبر آپو تا آخرین لحظه، مقاومت خواهیم کرد. او با اشاره به مقاومت بزرگ عفرین می گوید اردوغان نخواهد توانست حتی یک وجب از خاک عفرین را اشغال کند.

 

خویندا ولات هم از مبارزان ی.پ.ژ است که می گوید در برابر حملات هوایی و زمینی ارتش اشغالگر ترکیه و گروه های همپیمان آن به عفرین با روحیه ای قوی به مبارزات خود تا دستیابی به پیروزی ادامه خواهند داد و به دشمنان اجازه اشغال خاک عفرین را نمی‌دهند.