بیلان عملیاتی گری‌سپی در ١٣ اکتبر

مرکز اطلاع‌رسانی نیروی سوریه دمکراتیک در رابطه با بیلان عملیاتی نبرد گری‌سپی در ١٣ اکتبر اطلاعیه‌ای منتشر نمود

   مرکز اطلاع‌رسانی در این اطلاعیه اظهار داشت که ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته به آن با هواپیما و توپخانه گری‌سپی را بمباران نموده‌اند.

   از ابتدای صبح، بعد از بمباران پراکنده، ارتش اشغالگر ترک همراه با هزاران تبهکار خود از دو محور به این شهر حمله نمود. بعد از درگیریهای سنگین و حملات هوایی، شمار فراوانی از نیروهای اشغالگر ترک کشته شدند. در زمان درگیریها به دلیل پرواز هواپیماهای بدون سرنشین، ارتباط ما با شماری از رفقایمان قطع شد.

   در نیمروز، ارتش اشغالگر ترک طی بمباران سنگین هوایی، با تانک و پانزر به شهر سیلوکی حمله نمود. در این شهر طی ساعات مدیدی نبردهای سنگینی روی دادند، همچنین نیروهای ما علیه گروههای تبهکاری که درصدد بودند در منطقه نستله پیشروی نمایند، به ضد حمله دست زدند. در نتیجه آن تبهکاران مجبور به عقب‌نشینی شدند.

​​​​​​​   بعد از عملیات منطقه با هواپیماهای جنگی و آتش سنگین  توپخانه بمبمارن شد. نیروهای ما علیه تبهکارانی که می خواستند که خود را در روستای سکیره  مستقر نمایند به عملیات دست زدند. همچنین حمله به یگان زرهی زرهی تبهکاران حداقل ١٠ تبهکار دولت اشغالگر ترک کشته شدند، سه پانزر منفجر و سه اسلحه آک-۴٧ به دست نیروهای ما افتاد. در نتیجه کمین تبهکاران اشغالگر یکی از آمبولانسهای حامل مجروحان غیرنظامی از منطقه درخ از سوی تبهکاران ربوده شد و تا کنون اطلاعی از خدمه آن در دست نیست. در نتیجه مقاومت، درگیری و بمیارانهای سنگین، در مجموع ۶ نفر از رفقای ما به شهادت رسیده و ارتباط ما با برخی از رفقایمان قطع شده است.