تبهکاران رژیم ترک سرانجام در ادلب به جان هم افتادند

​​​​​​​رژیم تروریستی ترکیه در حالی از منبج و شرق فرات را به اشغالگری تهدید می‌کند که در ادلب اشغالی تبهکاران وی به جان هم افتاده‌اند. اعلام شد که تبهکاران اردوغان بر سر غنایم

گروهک تروریستی احرارالشام روز گذشته در شمال شرقی ادلب به گروهک تبهکار نورالدین زنگی حمله کردند. طبق گزارش‌‌ها در این درگیری دهها تروریست از طرفین کشته شده‌اند. احرار الشام کوه برکات و روستای تاقاده در این منطقه را به اشغال خود درآورده‌اند.

 

از سوی دیگر گزارش‌ها حاکی از درگیری شدید این دو گروهک در روستای العزا است. در این روستا هم چندین تبهکار همدیگر را کشته‌اند.

 

تشدید اختلافات میان تروریست‌های آنکارا در ادلب

دولت تروریستی جمهوری ترکیه پیشتر وعده داده بود که جنایتکاران خویش را از ادلب جمع آوری کند. گفته می‌شود که رجزخوانی رژیم ترک مبنی بر حمله به منبج با هدف لاپوشانی نزاع مابین تروریست‌های رژیم ترک در ادلب است.

 

همچنین هواپیماهای جنگنده ارتش روسیه و سوریه از چهار روز پیش در دشت‌های "مورکی" منطقه جسرالشغور به پرواز درآمده‌و تروریست‌های ترکیه را هدف بمباران قرار داده‌اند.

 

چند گروهک در ادلب مستقر شده‌اند

گروهک اصلی در ادلب همان جبهه‌النصره (القاعده سوریه) وابسته به رژیم ترک است که در لیست ترور سازمان ملل قرار دارد. این گروهک تروریستی برای فریب افکار عمومی نام خود را به تحریرالشام تغییر داده است.

 

در میان این گروهک، چندین گروهک تبهکار از جمله النصر، جیش السنه، جیش الاقصی، گردان حق، جیش الاحرار، حراس الدین و النصارالدین قرار دارند.

 

از سوی دیگر گروهک نوارالدین زنگی با گروهک احرار الشام ائتلاف تشکیل داده‌ و در فوریه ٢٠١٨ با میانجیگری رژیم تروریستی ترک ائتلاف جبهه ملی سوریه را تشکیل دادند. عناصر تمام این گروهک‌ها در اشغال مناطق جرابلس، اعزاز، باب، عفرین و ادلب توسط ارتش ترک و فراری‌های داعشی همکاری کرده‌اند.

 

همچنین گروهک‌های فیلق الشام، جیش ادلب، جیش نخبه، جیش النصر هم در این منطقه مستقر شده‌اند. این گروهک‌ها در حمله به عفرین و غارت آن با دولت ترک همکاری کردند. رژیم ترک در آخرین دور نشست آستانه متعهد شده بود که تروریست‌هایش را گردهم آورده و کنترل کند.