خبر فوری: یورش به استرک تی‌وی و مدیا هابر: پلیس ساختمان را غارت کرد

تداوم حملات تبهکاران ترکیه به غیرنظامیان سریکانی؛ حداقل ۳۰ تبهکار کشته شدند

دولت اشغالگر ترکیه حملات سنگینی به روستاهای سریکانی انجام می‌دهد. در دو روستا حداقل ۳۰ تبهکار کشته و یک تانک و تعداد دیگری خوروهای نظامی منهدم شدند. همچنین ۳ غیرنظامی نیز توسط تبهکاران به قتل رسیدند.

نیروهای اشغالگر ترکیه از ۹ اکتبر تاکنون به حملات خود علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

در روستای دیبیشه ۳ غیرنظامی جانباختند

اشغالگران به روستای دیبیشه در منطقه‌ی زرگانه سریکانی حمله کردند. آنها در این روستا ۳ غیرنظامی را به قتل رساندند. از ۹ اکتبر تاکنون صدها غیرنظامی توسط اشغالگران به قتل رسیده‌اند. برخی از آنها به صورت وحشیانه و حتی برخی هم به صورت دسته جمعی قتل‌عام شدند.

دولت اشغالگر ترکیه آتش‌بس با آمریکا و روسیه را نقض کرده و به حملات خود به منطقه ادامه می‌دهد.

با سلاح سنگین به یک روستای عین عیسی حمله کردند

دولت اشغالگر ترکیه و تبهکاران النصره و داعش روز دوشنبه با سلاح سنگین به روستای فرحان در عین عیسی حمله کردند. روستا به سنگینی بمباران شد.

در روستای کینای ۶ اشغالگر کشته شدند

عصر یکشنبه مبارزان ق.س.د به تندی پاسخ حملات اشغالگران به روستای کینای از توابع عین عیسی را دادند. در این درگیریها ۶ تبهکار کشته و ۵ تبهکار نیز زخمی شدند.

در روستای مبارکیه ۲۴ تبهکار کشته شدند

در روستای مدباخ، مزرخا ملا همدوش، داودیه، دردارا، مبارکیه، مرکس و سکریه در منطقه‌ی زرگانه سریکانی یکشنبه شب حملاتی صورت گرفت. مبارزان ق.س.د در چهارچوب دفاع روا به حملات اشغالگران پاسخ دادند.

این حملات با توپ و تانک و هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

در روستای مبارکیه مبارزان ق.س.د پاسخ تندی به این حملات داده و در نتیجه ۲۴ تبهکار کشته شدند و دو خودروی نظامی کاملا منهدم شد.

همچنین اعلام شد که در روستاهای دیگر نیز جنگ رخ داده و تعدادی از اشغالگران کشته و زخمی شدند. از تعداد دقیق کشته و زخمیها اطلاعی بدست نیامده است.

همچنین اشغالگران امروز صبح تلاش کردند وارد روستای مدباخ شوند و مبارزان ق.س.د پاسخ آنها را دادند و تبهکاران مجبور به عقب‌نشینی شدند.

همزمان حملاتی به روستاهای سالی و تل قرتله انجام شد و در هر دو منطقه جنگ روی داد.

انهدام تانک ارتش ترکیه

در روستای بابل خیر نیز پس از یک هفته جنگ سختی در جریان است. در درگیریهای یکشنبه شب دهها اشغالگر ارتش ترکیه کشته و یک تانک اشغالگران منهدم شد.