تداوم حملات سنگین اشغالگرانه به روستاهای آسوری-سوریانی تل‌ تمر

دولت اشغالگر ترک همراه تبهکارانش به روستای عزیزیه تل تمر حمله کردند. شورای نظامی سریانی پاسخ حملات اشغالگران را داده و به یک نفربر زرهی تبهکاران ضربه وارد کردند

رژیم تبهکار ترکیه از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه (١٣ نوامبر/ ٢٢ آبان) روستای عزیزیه سریانی‌نشین را هدف حمله قرار داده است. شورای نظامی سریانی‌ها به شدت پاسخ اشغالگران را دادند وبه یک نفربر زرهی ارتش ترک ضربه وارد کردند. جنگ در منطقه به شدت ادامه دارد.

تا ساعت ١٣:۴٠ حملات به روستای عزیزیه همچنان ادامه یافت. هم زمان اشغالگران روستاهای داودیه و یک قصبه ایشا را بمباران کردند. هنوز غیرنظامیان در خانه‌های خود هستند. تداوم حملات امنیت زندگی غیرنظامیان را با تهدید جدی مواجه کرده است.

سه‌شنبه شب نیز میان نیروهای شورای نظامی سریانی‌ها و اشغالگران در برخی از روستاها جنگ سختی روی داده بود.

دولت اشغالگر ترکیه از هواپیماهای بدون سرنشین، تانک، توپ و سلاحهای سنگین علیه منطقه استفاده میکند.

به دلیل این حملات طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ مبارز شورای نظامی سریانی به شهادت رسیده‌اند.

در مورد تعداد کشته و زخمیهای اشغالگران ترک اطلاعی بدست نیامده است اما منابع شورای ظامی اعلام کردند که تعدادی از اشغالگران کشته شدند.

اشغالگران روستاهای قاسمیه، ریحانیه و رشیدیه و همچنین روستاهای رمونه، دانیال گگو، یلدا، توما و هبین قرزیانی را اشغال کرده و روستاییان را مجبور به کوچ کردند.

حملات علیه روستاهای تل تمر صبح آغاز شد. نیروهای اشغالگر با توپ و خمپاره ب روستاهای داوودیه و هویشای تل تمر حمله کردند. در هر دو منطقه نیز غیرنظامیان حضور دارند.