تداوم کشتار جوانان کورد از سوی سپاه پاسداران

سپاه پاسداران رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی یک جوان ٢۵ ساله‌ی کورد را در منطقه دشت وزنه در سردشت به قتل رساند و جسد بی‌جان وی را ده‌ها متر بر روی زمین کشید.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی شبکه حقوق بشر کوردستان دو کولبر و کاسبکار مرزی در مناطق مرزی سردشت و پاوه در نتیجه تیراندازی نیروهای سپاه پاسداران و غرق شدن در رودخانه جان خود را از دست دادند.

عناصر سپاه پاسداران رژیم غاصب ایران، شب گذشته ۱۶ تیر در منطقه دشت وزنه شهر سردشت واقع در مرزهای تصنعی کوردستان گروهی از کاسبکاران را هدف تیراندازی قرار داده که در نتیجه آن یک کاسبکار به نام «یوسف احمدی» کشته شده است.

گفته می‌شود این کاسبکاران در حین انتقال احشام از باشور کوردستان از سوی نیروهای سپاه هدف شلیک تیراندازی قرار گرفته‌اند. این نیروها پس از کشتن این کاسبکار، جنازه وی را ده‌ها متر بر زمین کشیده‌اند به صورتی که آثار آن بر جسد او مشهود بوده است.

یوسف احمدی، ۲۵ ساله، پدر دو فرزند و اهل روستای آلواتان بخش میراوا سردشت بوده است.

همچنین روز گذشته گروهی از کولبران در نزدیکی پل روستای زلته پاوه در کمین نیروهای مرزبانی قرار گرفته که در نتیجه تعقیب و گریز این نیروها یک کولبر به نام «آیت یوسفی» در رودخانه سیروان غرق شده است. آیت یوسفی، ۲۰ ساله و اهل روستای زمکان ثلاث باوە‌جانی بوده است.