ترامپ: خامنه‌ای مواظب حرف‌ زدن خود باشد

رئیس جمهور امریکا به سخنان رهبر ایران در خطبه‌های روز جمعه تهران پاسخ داد و به وی یادآوری کرد که اقتصاد ایران در حال فروپاشی است

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سخنان علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی از او خواست تا مواظب حرفهای خود باشد.

ترامپ در پاسخ به سخنان خامنه‌ای در صفحه توئیتر خود نوشت:" به اصطلاح رهبر معظم ایران که این روزها دیگر منزلت چندانی ندارد حرف‌های بدی درباره آمریکا و اروپا زده است. اقتصاد آنها در حال فروپاشی است و مردم این کشور در رنج به سر می‌برند. او بهتر است حسابی مواظب حرف زدن خود باشد."

ترامپ در پیامی دیگر از مسئولین رژیم جمهوری اسلامی خواست تا هراس افکنی را کنار گذارند و به فکر سربلندی کشورشان باشند.

قابل ذکر است که روز جمعه علی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه تهران مقامات آمریکایی را «دلقک‌هایی» خواند که به سخیف‌ترین شکل ممکن به مردم ایران دروغ می‌گویند. خامنه‌ای گفته بود:" این دلقکهای آمریکایی که بدروغ و با کمال رذالت می‌گویند که ما در کنار مردم ایرانیم، ببینند مردم ایران چه کسانی هستند. آن چند صد نفری که به عکس سردار شهیدِ باافتخار ما اهانت میکنند، آنها مردم ایرانند یا این جمعیّت میلیونی عظیمی که در خیابانها نشان می‌دهند خودشان را؟»

رهبر رژیم ایران در ادامه گفته بود:"سخنگویان دولت شریر آمریکا مدام تکرار می‌کنند که ما در کنار مردم ایرانیم. دروغ می‌گویید! اگر در کنار مردم ایران هم باشید برای این است که خنجر زهرآلود خود را به سینه‌ی مردم ایران فرو کنید. البتّه تا حالا نتوانسته‌اید، بعد از این هم حتماً نخواهید توانست هیچ غلطی بکنید."