ترکیه برای مزدوران و تروریست‌های خود در عفرین اوراق هویتی صادر کرد

بر اساس اطلاعات رسیده دولت اشغالگر ترکیه در روژاوا و شمال سوریه در مناطقی که اشغال نموده است، شناسنامه‌ی کشور ترکیه را به مزدورانش می‌دهد

دولت اشغالگر ترکیه در مناطقی از عفرین که اشغال کرده است شناسنامه و کارت عضویت برای تبهکاران، تروریست‌ها و جاسوسانس صادر می‌کند

 

بر اساس اطلاعات رسیده دولت اشغالگر ترکیه در روژاوا و شمال سوریه در مناطقی که اشغال نموده است، شناسنامه‌ی کشور ترکیه را به مزدورانش می‌دهد.

 

منابع محلی خاطرنشان نمودند، کارتهایی که دولت ترکیه صادر می‌کند دارای نقش پرچم ترک هستند و یک طرف آن به زبان عربی و طرف دیگرش به زبان ترکی نوشته شده است. این مدارک هویتی به کسانی تعلق می‌گیرد که جاسوسی می‌کنند و در خدمت دولت ترکیه هستند.

روی یکی از این کارتها که در جندرس اشغالی پیدا شد نوشته شده انجمن داخلی جندرس و روی آن پرچم ترکیه نقش بسته است.

دولت ترکیه به شیوه ای سیستماتیک به اشغالگریش ادامه می‌دهد، از طرفی تبهکارانی را از سایر مناطق سوریه به عفرین منتقل کرده و از طرف دیگر مردم عفرین را از خاک خودشان بیرون می‌کند. هم زمان اموال و خانه‌ی شهروندان عفرین را غارت کرده و شهروندان را می‌رباید.

 

در ماه مارس امسال رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که دولت ترکیه استانداری و فرماندار برای عفرین و سایر مناطق اشغال شده تاسیس می‌کند. جالب اینکه در انتخابات ترکیه نیز مشخص شد تقلب گسترده صورت گرفته و بسیاری از تبهکاران وابسته به رژیم ترویه با این کارتها به آ.ک.پ رای داده‌اند.