ترکیه با سرعت در حال تغییر بافت جمعیتی جندرس است

ترکیه خانواده‌های تبهکار و تروریست القاعده‌ای را از غوطه شرقی به جندرس عفرین منتقل کرده و دموگرافی منطقه را تغییر می‌دهد

ترکیه خانواده‌های تبهکار و تروریست القاعده‌ای را از غوطه شرقی به جندرس عفرین منتقل کرده و دموگرافی منطقه را تغییر می‌دهد.

 

رژیم تروریستی ترکیه که با همکاری گروهک‌های تبهکار بنیادگرا به عفرین حمله‌ور شده واین منطقه را اشغال کرده است اکنون در حال تغییر بافت اجتماعی و فرهنگی این بخش از کردستان است. رژیم غاصب ترک عفرینی‌ها را وادار به ترک خانه و کاشانه خود کرده و اکنون خانواده سلفی‌های تروریست را از غوطه شرقی و مناطق دیگر تحت اشغال خود به جندرس منتقل می‌کند. ترکیه به اقدامات ضدبشری خود در رابطه با تغییر بافت فرهنگی منطقه سرعت بخشیده است.  

 

در این راستا سازمان مرموز موسوم به آفاد اقدام به برپایی یک کمپ برای سلفی‌ها و تروریست‌هایی که از غوطه گریخته‌اند کرده است. قبلا نیز اعلام شده بود که خانواده‌های عناصر مزدور ترکیه از مناطق اعزاز، کلیس، دیلوک، هاتای، ادلب و غوطه دمشق به کمپ تازه در منطقه جندرس عفرین منتقل می‌شوند.

 

ترس اشغالگران در عکس‌ها هم هویداست

تصاویری از یکی از محله‌های جندرس منتشر شده است که نشان می‌دهد یک آمبولانس رژیم ترکیه و خودرو زرهی حامل سربازان اشغالگر در حال جولاندهی در این منطقه هستند. اضطراب و ترس غاصبگران در هنگام ضبط کردن تصاویر بخوبی هویداست.

در تصاویر دیگر مغازه‌ها و خانه‌های غارت شده از سوی ارتش ترکیه و منصوبان تروریست آنها دیده می‌شود.

 

توطئه مشترک محور روسیه

خاطرنشان می‌شود که رژیم ترکیه در توطئه‌ای که با همکاری روسیه، ایران، سازمان ناتو، سازمان ملل و گروه‌های القاعده و داعش صورت گرفت از ٢٠ دی‌ماه به عفرین حمله‌ور شد و با مقاومت ۵٨ روز مبارزان قهرمان ق.س.د/ی.پ.ژ روبرو شد. ترکیه با هواپیماهای جنگنده صدها نفر از غیرنظامیان عفرین از جمله دهها کودک خردسال را به شهادت رساند.

 

یک وجب از خاکمان را به اجنبی‌ها نمی‌دهیم

ساکنان عفرین که برای جلوگیری از کشتار جمعی از عفرین خارج شده‌و اکنون در شهبا در جوار عفرین بسر می‌برند تأکید می‌نمایند که یک وجب خاک عفرین به اجنبی‌ها و مزدوران روس و ترکیه نخواهد رسید.