تشدید حملات توپخانه‌ای اشغالگران به روستاهای تل‌ تمر

دولت تبهکار ترکیه و تروریست‌هایش روستاهای حومه شهرک تل تمر را هدف آتش سنگین توپخانه قرار دادند

از ساعت ٩:۴۵ امروز توپخانه‌های ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش روستاهای داودیه و هویشای تل تمر را آماج حملات سنگین توپخانه قرار دادند. ساکنان این روستاها اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی میدان را برای رژیم تروریستی ترکیه خالی نمی‌کنند.

دولت تبهکار ترکیه از ١٢ نوامبر حملات توپخانه‌ای را به روستاهای رشیدیه، قاسمیه، ریحانیه، مناخ، ام الکیف، دربو و کانا بیری و عزیزیه در تل تمر را آغاز کرده است.

رژیم تروریستی ترکیه و تبهکاران داعش و النصره از ٩ اکتبر ٢٠١٩ حملات اشغالگرانه به شمال و شرق سوریه را آغاز کردند. آمریکا و روسیه با اشغال مناطق شمال و شرق سوریه از سوی تبهکاران داعش/النصره/ ترکیه موافقت کردند. به دلیل حملات ترکیه بیش از ٣٠٠ هزار شهروند مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند و صدها غیرنظامی از جمله دهها کودک خردسال و زن شهید شدند. ترکیه در حملات به غیرنظامیان از اسلحه‌های ممنوعه همچون بمب‌های فسفری استفاده کرد. اداره خودگردان شمال سوریه و پزشکان بین‌المللی اعلام کردند که ترکیه در حملات به گریسپی از بمب فسفر استفاده کرده است. سازمان ناتو از تحقیق بین‌المللی در مورد بکارگیری سلاحهای ممنوعه توسط ترکیه علیه غیرنظامیان جلوگیری کرده است.