تصاویر اولیه بیمارستان سریکانی که در آن جنایت ضد بشری رویداد

مقاومت شرف در سریکانی همچنان ادامه دارد. دولت ترک با بمباران بیمارستان سریکانی به جنایت ضد بشری دست زد.

    مقاومت شرف در سریکانی همچنان ادامه دارد. دولت ترک با بمباران بیمارستان سریکانی به جنایت ضد بشری دست زد. ارسین چاکسو و روکن جمال خبرنگاران آژانس خبری فرات در سریکانی در گزارشی میدانی از این بیمارستان زوایای جنایت‌های دولت اشغالگر ترک را به تصویر کشیده‌اند.

    ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌هایش حملاتی را که از ٩ اکتبر به شمال و شرق سوریه اغاز کرده بودند ادامه می‌دهند. شهر سریکانی بدون وقفه بمباران می‌شود. مدارک موثقی در رابطه با کاربرد سلاحهای غیرمتعارف و شیمیایی از سوی دولت ترکیه به دست آمده است.

    زندگی هزاران نفر از شهروندان عادی شهر سریکانی در معرض خطر قرار دارد.

حمله به بیمارستان سریکانی از سوی تبهکاران رژیم ترک

    بیمارستان سریکانی چهارشنبه شب از سوی تبهکاران دولت ترکیه هدف حمله قرار گرفت. به گفته ارسین چاکسو خبرنگار آژانس خبری فرات در چهارشنبه شب سه بار به این بیمارستان حمله شده است.

    چاکسو افزود که این تنها بیمارستان شهر سریکانی است. پرسنل پزشکی در شرایطی دشوار و با کمترین امکانات به مداوای زخمی‌های غیرنظامی می‌پردازند. به گفته وی ساعت ٢٢:۵٠ دقیقه چهارشنبه شب (١۶ اکتبر) تبهکاران تحت فرمان اردوغان برای سومین بار پیاپی به بیمارستان سریکانی را حمله کرده‌اند.

    یکی از پرنسل پزشکی بیمارستان به خبرنگار ما گفت که حملات نه علیه مبارزان بلکه بر علیه کودکان و زنان است و تبهکاران رژیم ترکیه همه را به رگبار می‌بندند. وی تأکید می‌کند که تا آخرین نفس همراه دیگر همکارانش به خدمت‌رسانی به خلق ادامه می‌دهند.

    وی خاطرنشان کرده است که انسانهای بسیاری از جمله زنان و کودکان در حملات ترکیه و تبهکارانش قتل‌عام شده‌اند. تعداد زخمی‌ها بسیار بالاست. با این همه تبهکاران دولت ترکیه به آمبولانس‌ها هم حمله می‌کنند.

    ماری فرناسیس روسن یکی از پزشکان داوطلب اهل آمریکا که در این بیمارستان خدمت می‌کند در سخنانی یادآور شد که تبهکاران به غیرنظامیان حمله می‌کنند و بسیاری از زخمی‌ها به دلیل فقدان امنیت آمبولانس‌ها و نبود دارو جانباخته‌اند. وی خواستار اعلام منطقه پرواز ممنوع در شمال سوریه شد، اگر نه تمام مجروحین در این بیمارستان زندگی خویش را از دست خواهند داد.