تصاویر ویدیویی عملیات ١٢ سپتامبر نیروهای رهایی‌بخش عفرین علیه ارتش ترکیه

نیروهایی رهایی‌بخش عفرین پس از آنکه روز گذشته در اطلاعیه‌ای مسئولیت عملیات روز شنبه در روستای غزوه از توابع جندرس را بر عهده گرفت امروز نیز تصاویر ویدیی آنرا منتشر کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین جزئیات بیشتری را در مورد عملیات روز شنبه (١٢ سپتامبر) علیه پایگاه ارتش اشغالگر ترکیه در نزدیکی روستای غزوه از توابع بخش جندرس عفرین اشغالی را با افكار عمومی در میان گذاشت. این مرکز همچنین تصاویر ویویی عملیات مذکور را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:"حوالی غروب روز ١٢ سپتامبر، نیروهای ما در نزدیکی روستای غزوه بخش جندرس عملیاتی پیروزمندانه را علیه پایگا‌های ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند. در این عملیات مراکزی هدف قرار گرفته و پس از آنکه دچار آتش‌سوزی شدند انفجارهایی در آنها روی داد.

در نتیجه این عملیات؛ ٧ نظامی کشته شدند، ١٠ نظامی و دو مزدور زخمی شدند. همچنین ٨ کانتینر منهدم، دو خودرو بی‌ام‌پی و یک نانک نیز متحمل خسارات جدی گشتند.

پس از عملیات دو فروند هلی‌کوپتر و تعدادی آمبولانس از عفرین و جندرس به محل آمده و اجساد کشته و زخمی‌ها را منتقل کردند. ارتش اشغالگر ترکیه روستاهای اطراف بخش شراوا را هدف آتش توپخانه قرار داده و پهپادهای جاسوسی در آسمان منطقه به پرواز درآمدند. در حملات توپخانه‌ای به روستای برج قاسی دو غیرنظامی زخمی شدند. همچنین زیان‌های مادی فراوانی به روستائیان رسید. این عملیات برای انتقام‌گیری از رفتارهای ضدبشری دولت اشغالگر ترکیه در قبال خلق عفرین به انجام رسید."