تندباد جزیر: در یک شبانه‌روز ٢٩ داعشی دیگر به هلاکت رسیدند

​​​​​​​مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک- ق.س.د در گزارش تازه‌ای که منتشر کرده است از به هلاکت رسیدن ٢٩ تبهکار داعش در آخرین مرحله تندباد جزیر در دیرالزور شرق سوریه خبر داده است

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک- ق.س.د در گزارش تازه‌ای که منتشر کرده است از به هلاکت رسیدن ٢٩ تبهکار داعش در آخرین مرحله تندباد جزیر در دیرالزور شرق سوریه خبر داده است.

 

در گزارش نبردهای ٢۴ ساعت گذشته نیروهای ق.س.د علیه تبهکاران اعلام شد که ٢٩ تن دیگر از تروریست‌ها از پای درآمده‌اند.

 

ق.س.د در این گزارش اعلام کرد که تلاش‌های تبهکاران برای نفوذ به جبهه نبرد با شکست مواجه شده و جنگنده‌‌ای ائتلاف ضد داعش مواضع داعش را درهم کوبیدند. در محور باخوزه تعدادی از تبهکاران کشته شدند.

 

از سوی دیگر تلاش داعش برای حمله با چهار خودرو بمب‌گذاری شده خنثی شد، راننده یکی از خودرو از سوی تک‌تیراندازان ق.س.د به هلاکت رسید و خودرو وی به کنترل مبارزان درآمد. سه خودرو دیگر هم توسط مبارزان ق.س.د منهدم شدند. تروریست‌ها مجبور به عقب‌نشینی شدند. ق.س.د از ضبط مقادیری اسلحه و مهمات در این نبرد خبر داده است.

 

 از سوی دیگر در حملات هوایی نیروهای ائتلاف چهار مقر تروریست‌ها با خاک یکسان شده و تعدادی دیگر از آنان کشته شدند. ق.س.د از پیشروی‌ خود در این جبهه سخن به میان آورده است.

 

در محور شهرک سوسه پیشروی در محلات این شهرک ادامه دارد. ق.س.د می‌گوید که مبارزان آنان شش کیلومتر پیشروی کرده‌اند و ٣٩ موضع تازه را در این شهرک احداث نموده‌اند. همزمان هواپیماهای ائتلاف مواضع داعش را در این شهر هدف قرار داده‌اند.

 

ق.س.د از حمله راکتی به یکی از ساختمان‌های آزادشده سخن به میان آورده که در آن چندین مبارز وی زخمی شده‌اند. زخمی‌های ق.س.د به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

ق.س.د از تشدید جنگ در شهرک سوسه و آزادی روستای هاویه در این منطقه خبر داده است.

 

در محور هجین هم نیروهای ق.س.د به نبرد با ترویست‌ها ادامه می‌دهند.

 

آمار شبانه‌روز گذشته نبرد با داعش

  • ٢٩ تروریست از پای درآمدند.
  • ٧ خانه تبهکاران منهدم شدند.
  • ٢ اسلحه بی‌کی‌سی، ١ کلاشینکوف، ١ آر‌پی‌جی، ١ تلفن هیترا، یک خودرو بمب‌گذاری شده و یک خودرو حامل دوشکا ١٢.۵ از سوی نیروهای ق.س.د ضبط شدند.
  •  جنگنده‌های ائتلاف ١٠ نقطه تبهکاران را بمباران کردند. شش نقطه دواعش هدف حمله راکت‌های هایمرز قرار گرفت.