توافق رژیم بعث با تبهکاران داعش در دیرالزور علیه نیروهای ق.س.د

رژیم بعث با هدف مخالفت و ایجاد جنگ مقابل مبارزان ق.س.د اقدام به دیدار و گفتگو با تبهکاران داعش در مناطق دیرالزور کرده است. به نقل از منابع آگاه اعلام شد که طرفین به توافق رسیده‌اند تا عناصر داعش از مناطق تحت کنترل رژیم برای نفوذ و ضربه زدن به مناطق ...

رژیم بعث با هدف مخالفت و ایجاد جنگ مقابل مبارزان ق.س.د اقدام به دیدار و گفتگو با تبهکاران داعش در مناطق دیرالزور کرده است. به نقل از منابع آگاه اعلام شد که طرفین به توافق رسیده‌اند تا عناصر داعش از مناطق تحت کنترل رژیم برای نفوذ و ضربه زدن به مناطق تحت حاکمیت نیروهای ق.س.د استفاده کنند.

رژیم بعث که در دیرالزور با همکاری دولت روسیه وایران مقابل تبهکاران داعش وارد جنگ شده است، بدون پیشروی با شکست مواجه گردید و برای جبران این شکست خود به خواهان اجرای فتنه چرکینی در مقابل مبارزان ق.س.د می‌باشد. یک منبع موثق در این باره اعلام کرد که رژیم اسد با هدف مخالفت با مبارزان ق.س.د، با تبهکاران داعش وارد گفتگو شده و با آنان به توافق رسیده‌اند.

 

بنا به توافق فی‌مابین دوطرف، رژیم بعث به تبهکاران داخل شهر دیرالزور اجازه ورود به مناطق تحت حاکمیت مبارزان ق.س.د را به منظور جنگ با مبارزان را داده است.

 

رسانه‌های دولتی بعث هم در روزهای اخیر خبر از آزادی شهر دیرالزور توسط این رژیم را می‌دهند.

 

همچنین مرکز اطلاع رسانی و مطبوعاتی ق.س.د روز ٢٠ اکتبر/٢٨ مهرماه سال جاری با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که رژیم بعث روز هجدهم اکتبر/٢۶ مهر ماه به کاروان خودروهای زرهی تبهکاران داعش، با هدف حمله به مناطق ق.س.د موافقت کرده بود.

 

شایان ذکر است که کاروان تبهکاران از سوی مبارزان ق.س.د به تمامی منهدم شده بود.