جرایم رژیم ترکیه در عفرین اشغالی ادامه دارند

رژیم ترکیه به جنایت علیه ساکنان عفرین اشغالی ادامه می‌دهد. طی روزهای گذشته دو غیرنظامی دیگر در عفرین ربوده شدند.

مزدوران رژیم اشغالگر ترک با هدف باجگیری از ساکنان عفرین اشغالی دو غیرنظامی را ربودند. روز ٢۶ سپتامبر در روستای شتکا واقع در بخش مباتا دو غیرنظامی به نام‌های محمد حمید زنو (۴٠ ساله) و ولید محمد زنو (٣۵ ساله) ربوده شدند.

بنابر گزارش‌ها مزدوران رژیم فاشیست ترکیه برای آزادی این دو شهروند درخواست فدیه‌ای به مبلغ ١۵٠ هزار لیره سوریه کرده‌اند.

ارتش اشغالگر ترک پس روز ٢٧ سپتامبر بیش از صد اصله درخت زیتون باغ متعلق به یک کشاورز به نام محمد سلیمان را در روستای هکیچه در بخش شیا-ی عفرین اشغالی بریدند. گفته می‌شود نظامیان رژیم اشغالگر ترک درختان زیتون کانتون عفرین اشغالی را قطع کرده و چوب آنرا به بازرگانان ترک می‌فروشند.

تداوم جرایم سازمان یافته رژیم اشغالگر ترکیه در عفرین اشغالی

ارتش اشغالگر ترک روز ٢٣ سپتامبر در محله اشرفیه مرکز عفرین یک زن را به نام زینب ربوده و ٢ هزار و ۵٠٠ دلار پول را در خانه این زن دزدید.

روز ١٨ سپتامبر هم در روستای قاسم واقع در بخش راجو یک زن جوان به نام مریم عبدک شیخو و روز ١۶ سپتامبر نیز در بخش جندرس عفرین اشغالی یک مرد به نام مراد عبدالرحمن رشید (٢۵ ساله) ربوده شدند.

رژیم اشغالگر ترک و مزدورانش در مناطق اشغالی شمال و شرق سوریه به جرایم سازمان یافته علیه ساکنان ادامه می‌دهند. ساکنان اغلب برای باجگیری ربوده می‌شوند. در سال‌های گذشته هزاران نفر ربوده شده، مورد شكنجه واقع گردیده و بسیاری از آنان حین شکنجه‌های وحشیانه به قتل رسیده و از سرنوشت بسیاری از آنان خبری در دست نیست.