حمله اشغالگرانه دولت ترک به خودمدیریتی دمکراتیک شمال و شرق سوریه- نهمین روز

خلق‌های شمال و شرق سوريه به مقاومت تاريخی عليه حملات اشغالگرانه دولت ترک و تبهکاران وابسته به آن ادامه می‌دهند

21:49

تصاویر اولیه بیمارستان سریکانی که در آن جنایت ضد بشری رویداد

21:48

مرکز اطلاع‌رسانی و نشر نیروهای سوریه دمکراتیک در بیانیه‌ای مشخصات ١۵ مبارز خویش را که در مقاومت علیه حملات رژیم اشغالگر ترک در گریسپی و سریکانی به شهادت رسیده‌اند منتشر کرد

 

15:10

جنگ شدیدی در شهر سریکانی قلعه مقاومت  جریان دارد. ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌هایش از زمین و هوا مرکز شهر را هدف حمله قرار داده‌اند. نیروهای ق.س.د با مقاومتی بی‌سابقه اجازه ورود اشغالگران را به شهر نمی‌دهند. ارتش ترک و تبهکارانش ضربات مرگباری را از سوی نیروهای مقاومتگر ق.س.د متحمل شده‌اند.

13:26

نیروهای رهایی‌بخش عفرین غروب دیروز اشغالگران را در منطقه مارع هدف حمله غافلگیرانه قرار دادند. در این عملیات شش تبهکار کشته و ٩ تبهکار دیگر زخمی شدند.

13:12

"باید صدای مظلومان روژاوا باشیم"

 

12:49

   دقایقی قبل خبرگزاری هاوار طی گزارشی از کمک ساکنان جزیر (باکور کوردستان) در منطقه تل تمر به منظور نجات جان مجروحان و ورود آنان به شهر سریکانی خبر داد. زیرا احتمال انجام یک قتل‌عام سراسری در این منطقه می‌رود.

11:06

بیمارستان سریکانی از سوی هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک بمباران شد. 

10:33

مسئولین سیاسی و پزشکی فدراسیون شمال و شرق سوریه برای نجات زخمی‌های سریکانی خواهان مداخله بین‌المللی و توقف فوری حملات هوایی ارتش ترک شدند.

 

10:01

نهمین روز مقاومت شرف در سریکانی

 

09:32

روستای مناجیر در حومه سریکانی شاهد درگیری سنگین نیروهای ق.س.د علیه اشغالگران است. هواپیماهای جنگنده رژیم غاصب ترک این روستا را بمباران کردند.

08:00

   درگیری در روستای آلیا از توابع تل‌تمر مجددا از سر گرفته شد. مبارزان ق.س.د ضربات سهمگینی را بر اشغالگران وارد می‌کنند. هواپیماهای جنگنده رژیم اشغالگر ترک روستا را در چندین نوبت بمباران کرده‌اند. 

   درگیری سنگین با اشغالگران رژیم ترک

   دولت اشغالگر ترک و تبهکارانش از غروب دیروز حملات گسترده‌ای را از زمین و هوا به این روستا آغاز کردند. ارتش ترک در حملات دیشب برای اشغال مرکز شهر سریکانی پیشرفته‌ترین تکنولوژی جنگ را مورد استفاده قرار داده است.

   نیروهای ق.س.د به مقاومت تاریخی خویش علیه اشغالگران ادامه می‌دهند. در نتیجه تعداد زیادی از مهاجمان به هلاکت رسیده‌اند. چندین مبارز ق.س.د هم به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

   مقاومت شرف در نهمین روز خود در سریکانی با شدت هرچه تمام ادامه دارد. 

   احتمال می‌رود که ق.س.د امروز اطلاعات بیشتری را با افکار عمومی در میان بگذارد. 

   ارتش ترکیه در حملات دیروز به سریکانی از اسلحه‌های ممنوعه علیه نیروهای ق.س.د استفاده کرده بود.