حمله‌ی گسترده‌ گریلایی به اشغالگران در شمال و جنوب کردستان

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار در بازید، جودی،للیکان و چله سربازان ارتش اشغالگر ترکیه را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها دهها نظامی دشمن از پای درآمدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان-ه.پ.گ جزئیات عملیات تازه نیروهای خود علیه ارتش ترک را منتشر کرد

 

در اطلاعیه آمده است:

حمله به خودرو زرهی دشمن

در کارزار پیروزی انقلابی که در استان سرحد ادامه دارد، روز ۱۹ آوریل ساعت ۱۳ نیروهای دشمن بر سر راه بازید- ایدر به کمین نیروهای ما افتادند. خودرو زرهی دشمن بطور جدی آسیب دیده و ۲ لشکر هم کشته شدند. نیروهای ارتش اشغالگر ترک با کمک خودروهای زرهی و آمبولانس کشته و زخمی ها را منتقل کردند. دشمن در پی این حمله گریلایی به شیوه‌ای کورکورانه منطقه را هدف آتش توپخانه‌ قرار داد. در این عملیات هیچ زیانی به نیروهای ما وارد نگشت.

 

در جودی یگان مخفی دشمن هدف قرار گرفت

١٨ آوریل در منطقه‌ی اینکا در جودی واقع در استان شرنخ یگان ارتش غاصب ترک هدف ضد حمله نیروهای ما قرار گرفتند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه این منطقه را مورد هدف حملات راکتی قرار داد. در حملات راکتی زیانی به نیروهای ما وارد نشد.

 

کشته شدن یک نظامی از سوی تک‌تیراندازان گریلا

در کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا روز ۱۹ آوریل/  ساعت ۱۳ علیه نیروهای ارتش اشغالگر ترکیه که بر تپه للیکان در منطقه‌ی سیدکان مستقر شده بودند, در طی عملیاتی از سوی نیروهای تک تیرانداز ما یک ارتشی ترک کشته شد.

 

ساعت ۱۳:۳۰ همین روز نیروهای ما در ارتفاعات للیکان عملیاتی را انجام داده و مقر لشکر ارتش ترکیه را هدف قرار دادند. از تعداد کشته و زخمی ها در این عملیات اطلاعاتی بدست نیامد.

 

جزئیات عملیات حمله چله -جولمرگ در آینده منتشر می‌شود

نیروهای ما ساعت ۲۱:٣۰ روز ۱۹ آوریل عملیاتی را علیه ارتش اشغالگر ترک مستقر در تپه‌ی شهید باگر و تپه‌ی کوردینه  منطقه‌ی چله به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات تعداد زیادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند. در آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

 

حملات هوایی ارتش ترکیه به زاپ

ساعت ١٣ روز ۲۰ آوریل جنگنده‌های ارتش اشغالگر ترکیه, تپه‌ی شهید عادل واقع در منطقه‌ی زاپ در منطقه‌ی حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه بمباران‌ها هیچ زیانی به نیروهای ما وارد نشد.