خشم زیتون: عملیات انفجاری شهرک باب را نیروهای ما انجام دادند

​​​​​​​ظهر روز گذشته نزدیک ایستگاه قطار شهرک باب در شمال حلب انفجاری رخ داد. اتاق عملیات خشم زیتون بیانیه‌ای منتشر نمود و مسئولیت این انفجار را به عهده گرفت. همچنین اعلام کرد، آنها تبهکاران ارتش اشغالگر ترکیه را هدف قرار داده‌اند.

اتاق عملیات خشم زیتون اعلام کرد، در نتیجه‌ی این انفجار ۳ تبهکار رژیم ترک کشته و ۲ تن مجروح شدند. احتمال افزایش تعداد کشته‌ها وجود دارد.

 

در این بیانیه اشاره شده است، عملیات انتقام مبارزانشان علیه کسانی که دستشان آلوده به خون شهروندان سوریه است ادامه دارد. همچنین تاکید شده است تا زمانی که خاک سوریه از تروریستها و ارتش اشغالگر ترکیه پاکسازی می‌شود به عملیات خود ادامه خواهند داد.

۴ مارس ۲۰۱۹ /۲۳ اسفند گروهی از نیروهای ما در شهرک باب، با یک موتورسیکلت بمب گذاری شده تبهکاران ترکیه اشغالگر را هدف قرار دادند. در نتیجه ۳ تبهکار کشته و ۲ تبهکار دیگر مجروح شدند. احتمال افزایش تعداد کشته‌ها وجود دارد. اگر اخبار جدیدی به دستمان رسید آنرا اعلام خواهیم کرد."

 

در ادامه‌ی بیانیه آمده است، "ما به خلقمان که آواره شده‌اند قول می‌دهیم که سطح عملیات خود را افزایش می‌دهیم تا خاک اشغال شده‌مان را از تبهکاران ترکیه پس گیریم."