در ٢٨مین روز مقاومت شرف ٢٧ تبهکار ترکیه کشته شدند

ق.س.د بیلان عملیات مبارزانش علیه اشغالگران در ٢۴ ساعت گذشته منتشر کرد. ق.س.د اعلام نمود که دست‌کم ٢٧ تبهکار کشته شده‌اند، همچنین به یک خودرو زرهی از نوع BMP آسیب وارد شده و یک تانک و یک خودرو هم نظامی منهدم شده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) آمار حملات ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش به شمال و شرق سوریه را منتشر کرد.

در بیانیه ق.س.د آمده است:

"تل‌تمر

حملات ارتش اشغالگر ترکیە و تبهکارانش حملات خود به روستاهای منطقه تل‌تمر را با اسلحه‌های سنگین و حملات هوایی ادامه دادند. ارتش اشغالگر روستاهای مناجیر، احراس و اریشا را بارها با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادند، همچنین با اسلحه‌های سنگین به این مناطق حمله کردند. نیروهای ما در چهارچوب دفاع روا پاسخ سهمگینی به حملات داده و در روستاهای احراس و مناجیر گروهک‌های تبهکار را هدف حمله قرار دادند. در نتیجه دست کم ١٢ تبهکار کشته شدند.

ابو رأسین

نیروهای ما در پاسخ به حملات ارتش ترک به روستاهای خشیم زرگان، نقل الهوا و تل الحمید گروههای تبهکار را هدف حمله قرار دادند. در نتیجه عملیات نیروهای ما دست‌کم ٩ تبهکار کشته شدند. همچنین یک تانک دشمن منهدم شد و به خودرو زرهی از نوع BMP خسارت وارد شد.

عین عیسی

ارتش اشغالگر ترک روستاهای گنتری و شردراد منطقه عین‌عیسی را آماج حملات توپخانه‌ و تانک قرار داد. گروه‌های تبهکار بعد از ظهر به منطقه ال ناصریه حمله کردند و در این منطقه درگیری سنگینی میان نیروهای ما و گروهک‌های تبهکار روی داد. در این درگیری ۶ تبهکار کشته شدند.

در ٢٨مین روز مقاومت شرف دست‌کم ٢٧ تبهکار کشته شدند، یک خودرو زرهی BMP، یک تانک و یک خودرو نظامی منهدم شدند.

١۴ رفیق در این مقاومت‌ها به شهادت رسیدند و ١٣ رفیق دیگر زخمی شدند."