درخواست کمک روزنامه‌نگاران سریکانی از نیروهای بین‌المللی

روزنامه‌نگاران از نیروهای بین‌المللی درخواست کردند که فورا جنگ را متوقف کنند

    روزنامه‌نگاران سریکانی اعلام کردند که به دلیل بمباران‌های هوایی و حملات زمینی شب گذشته دولت اشغالگر ترک و تبهکارانش به سریکانی شمار زیادی غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند و به دلیل تداوم حملات هوایی جنگنده‌ها آنان نمی‌توانند به مناطقی که ساکنان آن قتل‌عام شده‌اند وارد شوند.

    حملات اشغالگرانه ارتش ترکیه به شمال و شرق سوریه در چهارمین روز همچنان ادامه دارد. تاکنون ١۴ غیرنظامی در حملات اشغالگران جان خود را از دست داده‌اند و صدها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

    ارتش ترکیه مناطق مسکونی را هدف حملات گسترده‌ای قرار داده است و روزانه غیرنظامیان بیشتری را به قتل می‌رساند. روزنامه‌نگاران سریکانی اعلام کرده‌اند که به دلیل تداوم حملات هواپیماهای جنگنده رژیم اشغالگر ترک نمی‌توانند جنایت‌های اشغالگران را بازتاب دهند.

    روزنامه‌نگاران از نیروهای بین‌المللی درخواست کردند که فورا جنگ را متوقف کنند. آنان افزوده‌اند:"جنگ در سریکانی ٣-۴ برابر سهمگین‌تر از روزهای آغازین است. در برخی از مناطق مسکونی که هدف بمباران واقع شده‌اند تعداد زیادی غیرنظامی جانباخته‌اند. اما به سبب تداوم حملات جنگنده‌های ترکیه ما نمی‌توانیم به مناطق مذکور رفته و به بازتاب رویدادهای مناطق مذکور بپردازیم.

    به عنوان روزنامه‌نگاران سریکانی از افکار عمومی جهانی می‌خواهیم که بدون اتلاف وقت این جنگ را متوقف کنند و مانع از قتل‌عام بیشتر غیرنظامیان را شوند."