دستگیری ۴۲ تبهکار در عملیات علیه هسته‌های مخفی داعش

ق.س.د اعلام کرد در چهارچوب عملیات‌ نیروهایشان علیه هسته‌های مخفی داعش ۴۲ تبهکار دستگیر شده و مساحتی به طول ۱۸۰ و عرض ۸۰ کیلومتر پاکسازی شد

نیروهای سوریه دمکراتیک ق.س.د درباره‌ی عملیات نیروهایشان علیه هسته‌های مخفی داعش در شهل، روستاهای دیرالزور و منطقه‌ی هول در کانتون حسکه نشستی خبری در منطقه‌ی شداد برگزار کرد. دژوار حلب و آرین قامشلو از فرماندهان ق.س.د در این نشست بیانیه‌‌ای را قرائت کردند.

 

در بیانیه قرائت شده از سوی فرماندهان ق.س.د اعلام شد‌: "نیروهای سوریه دمکراتیک کارزاری را علیه هسته‌های مخفی داعش در ۱۵ مه / ۲۵ اردیبهشت اعلام کردند. در چهارچوب این کارزار مساحتی به طول ۱۸۰ و عرض ۸۰ کیلومتر پاکسازی شدند. ۵۰۰۰۰ تن از مبارزان ما در این عملیات شرکت کردند.

هدف از این کارزار نابودی هسته‌های مخفی داعش در دیرالزور بود که سال‌ها علیه ق.س.د جنگیده و اکنون به شیوه‌ای مخفی به فعالیت‌ها خویش ادامه می‌دهند.

 

در این عملیات نیروهای ما ۴۲ تن از تبهکاران را دستگیر کرده و تعدادی سلاح و مهمات از جمله ۳۳ سلاح تک تیر اندازی و ده‌ها نوع سلاح دیگر را ضبط کردند. بیشتر این سلاح‌ها در عرصه‌ی دشیشه ضبط گردید. عملیات علیه هسته‌های مخفی داعش با قدرت هر چه تمام ادامه خواهد یافت."