دو تبهکار کشته شدند

نیروهای رهایی بخش عفرین اعلام کرد، در عملیات نیروهایشان در اعزاز و مارع ۲ تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه کشته شدند.

  یروهای رهایی بخش عفرین درباره‌ی عملیات نیروهایشان علیه اشغالگری دولت ترکیه و تبهکاران وابسته به آن اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  در اطلاعیه‌ی نیروهای رهایی بخش عفرین آمده است، " در چهارچوب عملیات‌های نظامی علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن در عفرین و حومه، نیروهایمان در اعزاز و مارع ۲ عملیات تک تیراندازی به انجام رساندند."

  در ادامه اطلاعیه‌ آمده است، " روز ۵ سپتامبر/۱۴ شهریور نیروهایمان در طی عملیاتی تک تیراندازی تبهکار وابسته به ارتش اشغالگر ترکیه را در حومه روستای کفرکلبین از توابع اعزاز هدف قرار داد‌ند.

  روز ۷ سپتامبر/۱۶شهریور نیروهایمان در طی یک عملیات تک تیراندازی گروه تبهکاران در حومه شهر مارع را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات یک تبهکار کشته شد.

  روز ۸ سپتامبر/۱۷ شهریور نیروهایمان با سلاح‌های سنگین خودرو مکانیکی که مشغول ساخت سنگر برای تبهکاران حومه روستای کفرکلبین بود را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات به خودرو مکانیکی ضربه وارد شده و منهدم شد."