رژیم ترک بر تعداد نظامیانش در جرابلس می‌افزاید

سربازان رژیم تروریست ترکیه با اسلحه‌های نیمه سنگین وسنگین روستاهای عرب‌حسن و تولهار در شمال منبج را هدف حمله قرار دادند اما در این حملات هیچگونه زیان جانی به خلق و مبارزان شورای نظامی منبج وارد نشده است

رژیم غاصب ترک همراه با تبهکارانش در اقلیم اشغالی شهبا وضعیت فوق‌العاده برقرار کرده‌اند. شب گذشته رژیم تروریستی ترکیه منطقه منبج را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد. گزارش‌هایی دال بر حرکت کاروان‌های نظامی رژیم ترک از کلیس در شمال کردستان به جرابلس کسب شده و در شش منطقه تحت اشغال رژیم ترک وضعیت اضطراری اعلام گردید

 

سربازان رژیم تروریست ترکیه با اسلحه‌های نیمه سنگین وسنگین روستاهای عرب‌حسن و تولهار در شمال منبج را هدف حمله قرار دادند اما در این حملات هیچگونه زیان جانی به خلق و مبارزان شورای نظامی منبج وارد نشده است.

 

پس از آنکه رجب طیب اردوغان رییس جمهوری رژیم غاصب ترک روز گذشته با لحنی تهدید آمیز از آغاز حمله به شرق فرات خبر داد، کاروانی نظامی مشتمل بر ٢٠٠ خودرو از شهر کلیس شمال کردستان به جرابلس اشغالی در شمال سوریه منتقل شده‌اند.

 

منابع میدانی اعلام کردند که این کاروان چندین دستگاه تانک و خودرو زرهی را هم شامل می‌شود.

 

رژیم غاصب ترک پس از تهدیدهای اردوغان در مناطق اشغال شده شمال سوریه تحرکات نظامی را افزایش داده و در مناطق غصب‌شده عفرین، مارع، باب، جرابلس، اخترین، اعزاز و راعی برای مدت دو روز وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

 

منابع محلی به خبرگزاری فرات گفتند که پس از سه عملیات انفجاری در شهرهای اعزاز، راعی و باب تبهکاران مستقر در این شهرها به شدت ترسیده و بر تعداد محافظان خود افزوده‌اند.

 

از سوی دیگر تبهکاران امروز در این مناطق به شهروندان هشدار داده‌اند که امروز از خانه‌های خود خارج نشوند و همچنین آمد و رفت در جاده‌های ارتباطی میان شهرهای اشغال شده ممنوع اعلام شده است. تروریست‌های وابسته به رژیم ترک در تلاش برای کنترل مردم و وضعیت جاری در منطقه هستند.