سربازان اردوغان به ٣٠ زن در سریکانی تجاوز کرده‌اند

سربازان رژیم تبهکار ترکیه و مزدوران آنان از آغاز اشغال منطقه سریکانی ٣٠ زن را مورد تعرض جنسی قرار داده‌اند.

حملات رژیم تبهکار ترکیه به شمال و شرق سوریه همچنان ادامه دارند. اشغالگران در مناطق تحت کنترل خود به جنایت‌های جنگی ادامه می‌دهند. قتل، شکنجه، ضرب‌وشتم، دزدی و تجاوز جنسی، بخشی از عملکرد تبهکاران رژیم اشغالگر ترکیه می‌باشند.

جنایات جنگی نظامیان رژیم تبهکار ترکیه در بخش سریکانی از توابع استان حسکه شمال و شرق سوریه ادامه دارند. سربازان دیکتاتور شیاد ترکیه بیش از هر جنایتی زنان منطقه را مورد تجاوز قرار می‌دهند.

سربازان و تبهکاران رژیم سفاک ترکیه در مقابل چشمان جهانیان به زنان منطقه اشغالی سریکانی تعرض می‌کنند. با این همه سازمان‌های بین‌المللی به شیوه‌ای غیراخلافی بر جنایات جنگی نظامیان رژیم فاسد ترکیه چشم‌پوشی می‌کنند.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری هاوار با استناد به گفته‌های منابع محلی آگاه، ٣٠ زن اهل سریکانی از سوی تبهکاران وابسته به رژیم تروریست ترکیه مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند. از این تعداد ۵ زن چچن، ٢ زن کورد و ٢٣ زن عرب هستند. از سرنوشت زنان قربانی گزارشی در دست نیست و هویت آنها هم اعلام نشده است.

از سوی دیگر بنابر گزارش یک منبع موثق از سریکانی تبهکاران اردوغان زنان منطقه را با زور وادار به پوشیدن چادر سیاه می‌کنند.

تعرض به زنان سریکانی در حالی است که بر اساس گزارش سازمان حقوق بشر عفرین رژیم جنایتکار ترکیه ٣۵٠٠ تن از ساکنان کانتون عفرین را ربوده است. از این تعداد ١۵٩ نفر زن هستند و سرنوشت ٨۵٠ نفر از ربوده شدگان مبهم است.