سه تبهکار رژیم ترکیه در عفرین از پای درآمدند

​​​​​​​مرکز خبررسانی ی.پ.گ در اطلاعیه‌ای از به هلاکت رسیدن ٣ تبهکار وابسته به رژیم ترک در بخش راجو و بلبله حومه کانتون عفرین خبر داد

مرکز اطلا‌ع‌رسانی یگانهای مدافع خلق- ی.پ.گ در گزارشی از تداوم عملیات مبارزان خود در کانتون عفرین سخن به میان آورده است. بنابر گزارش مذکور مبارزان در ١٠ مهرماه/ ٢ اکتبر در دو عملیات جداگانه گروه‌های تروریستی وابسته به آنکارا را هدف قرار داده‌اند.

 

در گزارش ی.پ.گ آمده است:

"نیروهای ما در چارچوب دومین مرحله مقاومت دوران در عفرین به تبهکاران وابسته به ارتش ترک حمله کردند. یگانهای ما در دوم اکتبر/١٠ مهرماه یک خودرو زرهی گروهک تبهکار موسوم به فرقه‌ الحمزه را در روستای حاجی خلیل بخش راجو هدف قرار دادند. در این حمله خودرو مذکور منهدم شد و دو تبهکار سرنشین آن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

 

مبارزان ما در همین روز در مسیر جاده روستای شیخورزه بخش بلبله، یکی تبهکار گروهک فرقه یک سلطان مراد را در کمین‌گذاری به هلاکت رساندند."

شایان ذکر است ی.پ.گ روز سه‌شنبه طی گزارشی اعلام کرده بود که مبارزان آنان در ماه سپتامبر طی ٣٨ عملیات جداگانه ٧۴ ارتشی و تبهکار ترکیه در عفرین را کشته و ٣٧ تبهکار و ارتشی ترک را زخمی کرده‌اند.