ق.س.د بیلان درگیری‌های ٢۴ ساعت اخیر علیه ترویست‌‌ها و حامیان آنان را منتشر کرد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک آمار درگیریهای شبانه روز گذشته با ارتش غاصبگر ترکیه و همپیمانان القاعده و داعشی وی را اعلام نمود.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک آمار درگیریهای شبانه روز گذشته با ارتش غاصبگر ترکیه و همپیمانان القاعده و داعشی وی را اعلام نمود.

 

ق.س.د در این اطلاعیه به توپباران عفرین از سوی ارتش اشغالگر ترکیه و شهادت سه کودک از یک خانواده خبر داده است. در مقاومت‌های روز گذشته ٧ مهاجم تروریست به هلاکت رسیده‌اند.

 

ق.س.د در اطلاعیه ضمن یادآوری قطعنامه ٢۴٠١ شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر اعلام آتش‌بس و نقض آن از سوی دولت ترکیه، از تداوم حملات به غیرنظامیان و کشتار مردم عفرین سخن به میان آورده است.

 

بیلان شبانه روز گذشته به این شرح است:

"در حمله توپخانه‌ای ارتش غاصبگر ترکیه به محله ترنده مرکز شهر عفرین سه کودک عضو یک خانواده به شهادت رسیدند.

 

نیروهای سوریه دمکراتیک ظهر روز جمعه تحرکات ارتش ترکیه را در اطراف روستای متینا بخش شرا تحت کنترل قرار داده و سپس عملیاتی را علیه آنان به انجام رساندند. در این عملیات نظامی ٧ نظامی ترکیه به هلاکت رسیدند.

 

از سوی دیگر درگیری سنگین با اشغالگران در حوالی روستای مرسکه منطقه شرا تا پاسی شب همچنان ادامه داشت. مبارزان ق.س.د ضربات مرگباری را بر ارتش تروریستی ترکیه و گروههای تبهکار حامی وی وارد کرده‌اند.

 

همزمان از ساعت ۴ صبح هواپیماهای جنگنده ترکیه روستاهای مریمین، قرتوقلاق، قره‌تپه را بمباران کردند، درگیری در اطراف روستا بشدت ادامه دارد.

 

ارتش غاصبگر ترکیه نانوایی ساکنان روستا را بمباران کرد و تعدادی از ساکنان در نتیجه حمله هوایی دشمن زخمی شدند. توپباران منطقه از سوی رژیم ترکیه همچنان ادامه دارد.

 

هواپیماهای جنگنده رژیم تروریستی ترکیه اطراف ولات القادی نزدیک روستای مریمین را بمباران کردند. درگیری با تروریستها در این منطقه ادامه دارد.

 

تحرکات سربازان ارتش تروریستی ترکیه در اطراف روستای المرزه بخش شرا تحت نظر قرار گرفت و در عملیات نظامی نیروهای ما علیه یگان اشغالگران تلفات جانی بر آنان تحمیل شد. مبارزان ما عینا کشته و زخمی‌های دشمن را مشاهده کرده‌اند.

 

یکی از مبارزان ما پس از نبردی چندین روزه با ارتش غاصبگر ترکیه و تبهکاران وی با ایمان فولادین و طی عملیاتی فدایی، خود را میان تروریستها منفجر کرد و تعدادی از دشمنان را از پای درآورد. رفیق "ایلان دارا" به تروریست‌ها نشان داد که این سرزمین متعلق به فدائیان راه آزادی است.

 

جنگنده‌های رژیم ترکیه از بامداد امروز اطراف روستای قازلق و روستای کفر سفرا را بمباران کردند. همزمان توپخانه‌های دشمن مناطق مذکور را آماج حملات قرار داد. درگیری سنگینی در این بخش در جریان است. مبارزان ما تأکید کردند که تعدادی تروریست از جمله نظامیان ترکیه از پای درآمده‌اند. درگیری تا لحظه تنظیم این گزارش همچنان ادامه دارد.

 

از بامداد امروز تا اکنون درگیری سنگینی مابین نیروهای مبارز ما و ارتش تروریستی ترکیه/تبهکاران القاعده و داعش در روستای باغچه بخش بِلبِله در جریان است. رژیم غاصبگر ترکیه اقدام به بمباران منطقه با جت‌های جنگنده کرده است.

 

درگیری در روستاهای بوکه و ساریا هم ادامه دارد. در این نبردها دست‌کم ١٠ تروریست از جمله سربازان ارتش اشغالگر ترکیه از پای درآمده‌اند.

 

شایان ذکر است که در نبردهای چهار روز اخیر در جبهه‌های جندرس، شرا و بِلبله ١١٣ ارتشی تُرک و تروریست‌های وابسته به آنان به هلاکت رسیده‌اند."