ق.س.د بیلان مقاومت شرف در سیزدهمین روز را اعلام کرد

ق.س.د در بیانیه‌ای خاطرنشان کرده است که حملات ارتش اشغالگر ترک به روژاوای کوردستان در چهارمین روز آتش‌بس همچنان ادامه داشته و رزمندگان ق.س.د در چهارچوب دفاع روا به متجاوزان پاسخ داده‌اند.

   مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک- ق.س.د در بیانیه‌ای نتایج سیزدهمین روز مقاومت شرف علیه ارتش اشغالگر ترک و تروریست‌های تحت فرمان اردوغان را منتشر کرد.

   ق.س.د اعلام کرد که ارتش ترک و تبهکارانش با نقض آتش‌بس به حملات خود ادامه داده‌اند.

   بنابر بیانیه ق.س.د حملات اشغالگران در روستاهای ابورسن، موریکس، مشرفا و مناجر با شکست مواجه شده است. همچنین حملات تبهکاران ترکیه به تل‌تمر با ناکامی روبرو شده و تبهکاران متحمل چندین کشته و زخمی شده‌اند.

   از سوی دیگر حمله تبهکاران رژیم ترک به مرز عاموده با پاسخ دندانشکن مبارزان ق.س.د روبرو شده است. ق.س.د می‌گوید که در این جبهه ١۵ تروریست رژیم ترک به هلاکت رسیده‌اند و یک خودرو ارتش ترک منهدم شده است. در حمله پهپادهای بدون سرنشین ارتش اشغالگر ترک یک مبارز در جاده تل‌تمر به شهادت رسیده و سه مبارز دیگر زخمی شد‌ه‌اند. همچنین در حمله پهپادهای ارتش اشغالگر ترک به غرب دربیسی یک مبارز ق.س.د به شهادت رسیده است.

   ق.س.د در ادامه بیانیه به مقاومت مبارزانش در برابر تبهکاران رژیم ترک در روستاهای مشرفا و بربریه واقع در عین‌عیسی سخن به میان آورده می‌افزاید که در این مقاومت هم تعداد زیادی از مهاجمان كشته  و زخمی شده‌اند. در حمله هوایی ارتش ترک به این منطقه دو مبارز به شهادت رسیده‌اند.

   ق.س.د در پایان خاطرنشان کرده است که در سیزدهمین روز مقاومت شرف دست‌کم ١۵ تبهکار ژریم ترک کشته و دهها تن دیگر زخمی شده‌اند. همچنین دو خودرو زرهی منهدم شده‌اند. علیه حملات وحشیانه اشغالگران ٧ رزمنده ق.س.د قهرمانانه مقاومت کرده و به درجه شهادت رسیده و ١٠ مبارز زخمی‌ شده‌اند.