ق.س.د: حملات اشغالگران ادامه دارند، ۵۶ اشغالگر کشته شدند

ق.س.د می‌گوید که حملات اشغالگرانه دولت ترک ادامه دارند و در نبردهای تازه مبارزانش ۵۶ تبهکار و نظامی رژیم ترک کشته شده‌اند. همچنین ١٣ مبارز پس از مقاومتی قهرمانانه به شهادت رسیده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در بیانیه‌ای کتبی نتایج حملات تازه دولت اشغالگر ترک و پاسخ مبارزان به این حملات را اعلام کرد.

در بیانیه ق.س.د آمده است "ارتش ترک و تبهکارانش پس از خارج کردن نیروهای ق.س.د از مناطق مورد توافق به حملات اشغالگرانه سرعت داده و به نقض آتش‌بس ادامه می‌دهند. مبارزانمان هم در پاسخ به حملات ضربات مهلکی را بر اشغالگران وارد کرده‌اند.

جبهه سریکانی و دربیسی

ارتش ترک و تبهکارانش با اسلحه سنگین، تانک و پهپادهای بدون سرنشین به روستاهای دردارا و باب الخیر حمله کردند. در ضدحمله نیروهایمان ٣ دستگاه تانک، ٣ خودرو زرهی و ۶ خودرو نظامی منهدم و ۴٠ تبهکار و ارتشی ترکیه کشته شدند.

 در جنگ این روستاها ١١ مبارز ما با قهرمانی به شهادت رسیدند.

جبهه تل‌تمر و سریکانی

ارتش ترک و تبهکارانش با اسلحه سنگین، تانک و پهپادهای بدون سرنشین به روستاهای بیل نوح، تل دیاب و اسدیه حمله کردند. مبارزان ما در پاسخ به حملات دو خودرو دوشکا سوار را منهدم و ١۶ تبهکار و نظامی ترکیه را کشتند.

جبهه کوبانی و عین‌عیسی

تبهکاران ارتش اشغالگر ترک به روستای قزالی و جاده بین‌المللی حمله کردند. در نتیجه تعداد زیادی از تبهکاران کشته و زخمی شدند. دو رفیق ما زخمی شدند. همچنین سه نظامی رژیم سوریه زخمی شدند.

اینچنین به تمام حملات پاسخ داده شده و ٣ دستگاه تانک، ۵ خودرو زرهی، دو خودرو دوشکاسوار و ۶ خودرو نظامی منهدم شدند. ۵۶ تبهکار و ارتشی ترک کشته شدند، یک نظامی رژیم سوریه جان خود را از دست داد و ١٣ نظامی رژیم سوریه زخمی شدند.

در نتیجه مقاومت ١٣ رفیق به شهادت رسیدند و دو رفیق دیگر زخمی شدند.