ق.س.د: در سومین روز مقاومت ١١٨ تبهکار کشته و ٩٠ تبهکار زخمی شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک در مورد حملات اشغالگرانه رژیم ترک و مقاومت خلق‌های روژاوا اطلاعیه‌ای منتشر کرد

   در اطلاعیه مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک- ق.س.د آمده است؛

   "ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش به حملات سنگین علیه تمام مناطق شمال و شرق سوریه در سومین روز مقاومت تاریخی ادامه دادند. بیلان سومین روز مقاومت به این شرح است:

گرسپی:

   درگیری‌های سنگینی در مناطق میان سلوک و گرسپی روی دادند و دشمن تمام توان تکنیکی خود را بکار گرفت. درگیری در روستاهای تل‌فندر و یاپس ادامه دارد. در نتیجه درگیری ١١ تبهکار کشته شدند. دو تن از رفقا به شهادت رسیدند و ۵ رفیق دیگر زخمی گردیدند.

سریکانی:

   در سومین روز مقاومت مبارزانمان نبردی نستوه را برای پایان دادن به محاصره به انجام رساندند.

   در نتیجه درگیری‌های شدید در منتقه ٩۴ تبهکار کشته و ٨٠ تبهکار دیگر زخمی شدند. همچنین درگیری در روستاهای تل خلف، العزیزیه، تل ارقم، خربت بنات، تل خنزیر و دویرا ادامه دارند.

   در این مقاومت‌ ٢٠ تن از رفقای ما به شهادت رسیده و ٢۴ رفیق دیگر زخمی شدند. یک خودرو زرهی از نوع ب.م.ب دشمن منهدم شد و سرنشینان آن از پای درآمدند.

کوبانی:

   یک سرباز ترک از سوی رفقای تک‌تیراندازمان کشته شد. ارتش اشغالگر ترک روستای علی‌شار را هدف آتش توپخانه قرار داد. یک سرباز دیگر دیگر در پاسخ به حملات توپخانه‌ای دشمن کشته شد و مقر نیروهای دشمن همراه با مهمات آن منهدم گردید.

عامودی:

   شهرهای دربیسی و عامودی در ساعات ظهر توپباران شدند. در این حملات یکی از رفقایمان شهید شد و دو عضو نیروهای وظیفه عمومی زخمی شدند. نیروهای ما در پاسخ به این حمله پایگاه دشمن در مرز را به آتش کشیدند و خودرو زرهی دشمن را منهدم کردند.

قامشلو:

   دشمن به حملات خود از مرز قامشلو ادامه داده و با پاسخ نیروهای ما حمله دشمن شکسته شد. یک خودرو متعلق به دشمن در روستای سیگرا به آتش کشیده شد و سرنشینان آن کشته شدند.

   در نتیجه حمله پهپاد بدون سرنشین دشمن تعدادی از هم‌میهنان در مناطق مرزی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شدند.

   از سوی دیگر در خمپاره‌باران دشمن شش نفر از رفقا و تعدادی هم‌میهن زخمی شدند.

   در حمله‌ انتحاری به وسیله خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی رستوران اومری واقع در مرکز قامشلو تعدادی هموطن شهید و زخمی شده و خسارت مالی فراوانی به محل وارد گردید. این حمله از سوی تبهکاران داعش انجام شده است.

دیرک:

   ارتش ترک خواهان عبور از مرز دیرک بود، در پاسخ به تعرض سربازان ترک به مرز دیرک شش سرباز دشمن کشته و ٢٣ سرباز دیگر زخمی شدند. در درگیری‌های سنگینی که در روستای دلاوک روی دادند یک خودرو ارتش ترک منهدم شد. ارتش ترک این روستا را هدف آتش توپخانه قرار دادند.

   مابین مبارزانمان در روستای جارودیه و سربازان ارتش اشغالگر ترک مستقر در پایگاه بابیلا منطقه جزیره بوتان (شمال کوردستان) جنگ شدیدی روی داد.

   ظهر دیروز پایگاه سربازان ترک در روستای بانوکیه هدف مبارزان ما قرار گرفته و در نتیجه این مقر به آتش كشیده شد. شش سرباز ترک کشته و ٢١ سرباز دیگر زخمی شدند.

   غروب دیروز یک خودرو دشمن را در نزدیکی روستای براوی به آتش کشیده و مواضع دشمن را منهدم کردند.

   در جنگ روز ١١ اکتبر ارتش اشغالگر ترک با همه توان تکنیکی خود هواپیماهای جنگنده، پهپادهای بدون سرنشین، آتش توپخانه، تانک، خمپاره سرتاسر مرز را هدف قرار داد.

   در نتیجه مقاومت عظیم مبارزان ما در مجموع ١١٨ تبهکار دولت ترک کشته شده و ٩٠ تبهکار دیگر زخمی شدند.

   در مجموع ٢٣ تن از رفقای ما به شهادت رسیدند و ٣٧ رفیق دیگر زخمی شدند."