ق.س.د: در یک شبانه روز ۵٨ اشغالگر کشته شدند

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک آمار بیست‌وچهارمین روز مقاومت شرف در برابر حملات ارتش ترک و تبهکارانش را منتشر کرد.

ق.س.د با صدور بیانیه‌ای از تداوم حملات رژیم تروریست ترکیه و تبهکارانش به شمال و شرق سوریه خبر داده و می‌گوید که مبارزان مقاومت شرف در چهارچوب دفاع روا ضربات مهلکی را بر چته‌های اردوغان وارد کرده‌اند.

در بیانیه ق.س.د آمده است:

"ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش در تمامی مناطق مشمول آتش‌بس به حملات خود ادامه داده و در تلاشند مناطق ما را اشغال کنند. نیروهای ما در چهارچوب دفاح روا به حملات مهاجمان پاسخ داده و از اینرو درگیری‌های سنگینی روی داده است.

جبهه زرگانه و تل‌تمر

ارتش اشغالگر ترک روستاهای این عنق الهوی، صالحیه، عبدالسلام، محمودیه، قاسمیه، حمدانیه، تل‌الورد، دربو از توابع زرگانه (ابو راسین) و تل‌ تمر را هدف حملات سنگین توپخانه قرار دادند و تبهکاران وابسته به ارتش ترک به غیرنظامیان و ساکنان این روستاها حمله کردند. نیروهای ما در چهارچوب دفاع روا به تمام حملات دشمن پاسخ داده و درگیری سنگینی روی داد. در نتیجه ۵٨ نظامی و چته‌ی اردوغان کشته و دهها تبهکار دیگر زخمی شدند. همچنین ١٠ دستگاه خودرو زرهی مهاجمان از سوی نیروهای ما منهدم گشتند."