ق.س.د: دولت ترکیه بیمارستان عَفرین را بمباران کرد/ رسانه‌های رژیم ترکیه مرکز دروغپردازی هستند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای سوریه دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای کتبی دروغ‌پردازی دولت اشغالگر ترکیه در رابطه با بمباران بیمارستان عَفرین را آشکار کردند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای سوریه دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای کتبی دروغ‌پردازی دولت اشغالگر ترکیه در رابطه با بمباران بیمارستان عَفرین را آشکار کردند.

 

در بیانیه کتبی مرکز اطلاع‌رسانی  ق.س.د آمده است:" دولت استعمارگر ترکیه با دروغ‌پردازی تلاش می‌کند که قتل‌عام شهروندان عَفرین را پنهان کند و رسانه‌های تحت حاکمیت او نیز در این راستا فعالیت می‌کنند.

 

روز (١۶ مارس/ ٢۵ اسفند) سال جاری جت‌های جنگی دولت ترکیه بیمارستان مرکزی عَفرین را هدف حملات هوایی قرار دادند. در این حملات ده‌ها تن از غیرنظامیان جان خود را از دست داده و زخمی شدند، همچنین خسارات زیادی به ساختمان بیمارستان وارد آمد.

 

خبرگزاری آناتولی وابسته به حکومت آ.ک.پ بعد از انجام این وحشیگری، تصاویر یک ساختمان در نزدیکی بیمارستان را منتشر کرد و برای انحراف افکار عمومی درصدد جعل خبر برآمد.

 

ما همچون ق.س.د به افکار دنیا اعلام می‌داریم که ساختمان بیمارستان هدف حملات جنگنده‌های هوایی دولت ترکیه قرار گرفته است و تصاویر آن را نیز انتشار داده‌ایم.