ق.س.د نتایج درگیری‌های بیست و هفتمین روز مقاومت تاریخی عفرین را اعلام کرد

مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ـ ق.س.د با انتشار بیانیه‌ای کتبی نتایج درگیری‌های بیست و هفتمین روز مقاومت عفرین را اعلام کرد.

مرکز اطلاع رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ـ ق.س.د با انتشار بیانیه‌ای کتبی نتایج درگیری‌های بیست و هفتمین روز مقاومت عفرین را اعلام کرد.

 

ق.س.د در این بیانیه تصریح کرده که ارتش اشغالگر ترکیه بسیاری از مناطق عفرین را بمباران کرده است.

 

جزئیات بیانیه‌ی ق.س.د به شرح زیر می‌باشد؛

"ارتش اشغالگر ترکیه و گروه‌های تبهکار وابسته به آن در ساعات اولیه‌ی صبح دیروز، مرکز شهر عفرین و اطراف روستای انهجره را با سلاح‌های سنگین توپباران کردند. این توپباران‌ها تا ساعت ۱۱ ادامه داشت.

 

اشغالگران در ساعت ۱۹ شب با سلاح‌های سنگین محله‌ی اشرفیه و روستای تورینده از توابع عفرین را توپباران کردند.

 

شِرآ

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش در ساعت ۱۷ روز گذشته با سلاح‌های سنگین دو روستای سارینجکه و دوراکلیا را توپباران کردند.

 

پس از آن میان نیروهای ما و نیروهای اشغالگر درگیری روی داد و هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش ترکیه روستای دوراکلیا را بمباران کردند.

 

از ساعات اولیه‌ی صبح ، ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش با سلاح‌های سنگین روستای دِرسیوان را توپباران کردند که این توپباران‌ها تا ساعت ۱۱ ادامه یافت و در نتیجه‌ی آن خسارت‌های زیادی به منازل و اموال شهروندان غیرنظامی وارد آمد.

 

شیا

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش با سلاح‌های سنگین تمام روستاهای منطقه‌ی شیا را توپباران کردند که این توپباران‌ها از شب گذشته تا ساعت ۱۱ امروز ادامه داشت.

 

راجو

در روستای قوده میان مبارزان ما و نیروهای اشغالگر درگیری سختی روی داد . مبارزان حمله‌ی اشغالگران در این عرصه را با شکست مواجه ساختند و تعدادی از سلاح‌های اشغالگران را ضبط نمودند. تبهکاران مجبور به عقب‌نشینی شدند.

 

از اوایل صبح امروز، ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش با سلاح‌های سنگین روستای قوده و اطراف آن را توپباران کردند. همچنین هواپیماهای تجسس اشغالگران ترکیه نیز بر فراز آسمان این منطقه در حال گشت بودند.

 

بِلبِله

شب گذشته در ساعت ۱۹ میان مبارزان ما و نیروهای اشغالگر ترکیه درگیری سختی روی داد و اشغالگران در نتیجه‌ی آن خسارت‌های زیادی را متحمل شدند. بر اساس گفته‌ای که مبارزان نیز درستی آن را تایید کرده‌اند، در این درگیری یک تانک ارتش اشغالگر ترکیه منهدم شده است.

ارتش اشغالگر ترکیه از ساعات اولیه‌ی صبح با هواپیماهای‌ تجسس بر فراز منطقه‌ی بلبل بدون وقفه درحال گشت بودند. نیروهای اشغالگر با سلاح‌های سنگین روستاهای این منطقه را توپباران کردند."