ق.س.د: ١۵ تبهکار در شبانه روز گذشته از پای درآمدند

١۵ تبهکار رژیم اشغالگر ترکیه کشته شدند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک بیلان ٣۴مین روز مقاومت شرف شمال و شرق سوریه در برابر رژیم تبهکار ترکیه را منتشر کرد.

ق.س.د در گزارش خود با یاداوری تداوم حملات هوایی و زمینی ارتش ترکیه و تبهکارانش اعلام کرد که روستاهای تل محمد، ام اشبح و باب الخیر در ابورأسین هدف حملات توپخانه‌های ارتش ترک و پهپادهای جنگی بدون سرنشین آن قرار گرفته‌اند.

همچنین ارتش ترک و تبهکارانش با اسلحه سنگین به روستاهای مناخ و رشیدیه در تل‌ تمر حمله کردند. مبارزان سریانی نیروهای سوریه دمکراتیک به حملات اشغالگران پایان دادند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

از سوی دیگر در پی انفجار یک گلوله توپ ارتش ترک در میان تبهکارانش در سریکانی، هشت اشغالگر کشته شدند.

حمله هوایی و زمینی ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش به روستاهای مشرفا، سلیپ، سیلوی گندم قزعلی، شرگراک و راه بین‌المللی M4 در منطقه عین عیسی ادامه دارند. در نتیجه پاسخ نیروهای ق.س.د دست‌کم ٧ تبهکار کشته و تعدادی دیگر از مهاجمان زخمی شده‌اند.

ق.س.د از حمله ارتش اشغالگر ترک به یک خودرو غیرنظامیان در روستای قرنفل از توابع سریکانی خبر داده و می‌گوید که در نتیجه این حمله ٢ غیرنظامی جانباختند و سه غیرنظامی دیگر زخمی شدند.

در نتیجه حملات دشمن و مقاومت نیروهای سوریه دمکراتیک در ٣۴مین روز مقاومت شرف ١۵ تبهکار کشته و دهها تبهکار دیگر زخمی شده‌اند.

ق.س.د در پایان می‌گوید که در حملات هوایی ارتش اشغالگر ترک دو مبارز ق.س.د و دو غیرنظامی به شهادت رسیده و چهار مبارز و سه غیرنظامی مجروح شدند.