قتل سه شهروند عفرین از سوی رژیم اشغالگر ترکیه

ارتش اشغالگر ترکیه شب گذشته روستای آقیبه در بخش شراوا در عفرین اشغالی را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داد. سه تن از ساکنان این روستا در حمله توپخانه‌ای ترکیه به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر زخمی شدند.

شامگاه چهارشنبه (٢۶ فوریه) ارتش اشغالگر ترک روستای آقیبه در بخش شراوا را توپباران کرد.

در حمله توپخانه‌ای رژیم اشغالگر ترک به روستای آقیبه سه عضو یک خانواده به نام‌های عزت محمد (۵۵ ساله)، فاطمه علی (۴۶ ساله) و حسن محمد (١٢ ساله) به شهادت رسیدند و مفیده رمزی حسن (۴٨ ساله)، عصمت حمو (۴٠ ساله) و جمیل حمو (٨ ساله) نیز که اعضای یک خانواده اهل روستای کورزلی در بخش شراوا می‌باشند زخمی شدند.

زخمی‌های حمله وحشیانه ترکیه به بیمارستان آورین در بخش فافیق کانتون شهبا منتقل شدند.

مزگین ایبو از پرستاران بیمارستان آورین در خصوص وضعیت زخمی‌های حملات توپخانه‌ای ترکیه به خبرگزاری فرات گفت:"شب گذشته در حمله ارتش اشغالگر ترک و تبهکاران وابسته‌اش به روستای آقیبه سه تن زخمی شده بودند. حمله ترکیه به شکسته شدن پای رمزیه حسن مادر خانواده انجامید و عصمت حمو نیز در سر دچار جراحت شد. همچنین کودک ٨ ساله آنها نیز جراحت سطحی برداشته است. هر سه در بخش زخمی‌های بیمارستان آورین زیر نظر قرار دارند و وضعیت آنان رضایت‌بخش است.

پیشتر ارتش اشغالگر ترکیه در روز ٢ دسامبر ٢٠١٩ یک دبستان را در تل رفعت هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد و در این حمله ١٠ غیرنظامی از جمله ٨ کودک زخمی شده بودند.