مبارزان عرب: خاکمان را به اردوغان و چته‌هایش نخواهیم سپرد

مبارزان عرب نیروهای ق.س.د که در جبهه‌های جنگ سریکانی و تل تمر در حال مقاومت می‌باشند اظهار داشتند که ما برای دفاع از خاک، شرف و خلقمان مبارزه می‌کنیم.

شمال و شرق سوریه همچنان مورد حملات تجاوزکارانه‌ی دولت تبهکار ترکیه و مزدوران القاعده‌ای/ جبهه نصره و داعشی تحت فرمان اردوغان قرار دارد. خلق‌های کورد، عرب، سریانی و آشوری در مقابل این تهاجمات از خاک خود دفاع می‌کنند. مبارزان عرب که در جبهه تل تمر حضور دارند گفتند:"ما حتی اگر شهید گشته و یا زخمی شویم به اشغالگران رخصت نخواهیم داد."

http://anfdns.com/vod/06.11.2019_Til-Temir-Arap-savascilar_1.mp4حسن علی خلف یکی از مبارزان ی.پ.گ خاطرنشان کرد که آنان برای محافظت از خاک خویش در این جبهه قرار گرفته‌اند و افزود:"من برای دفاع از خاک و خلقم به جبهه آمده‌ام. ما همچون ی.پ.گ همیشه در میدان بوده و خواهیم بود. نیروهای مقابل ما از کشور دیگری آمده‌اند و قصد اشغال سرزمین ما را دارند. در مقابل مهاجمان مقاومت می‌کنیم، آنان را خاکمان بیرون می‌اندازیم."

نجیب یکی دیگر از مبارزان با بیان اینکه بر مقاومت پافشاری می‌کنند افزود:"ما از سرزمینمان در مقابل تروریست‌ها و مهاجمان دفاع می‌کنیم. من برای این مقاومت به اینجا آمده‌ام. اردوغان خواستار اشغال خاک ماست، ما هم در برابر او ایستادگی می‌کنیم."

مهان احمد مبارز دیگری می‌گوید:"روحیه همه ما عالیست. ما از سرزمین خویش دفاع می‌کنیم. تمام حمله‌ها را نقش بر آب خواهیم کرد."

یکی دیگر از مبارزان که نام ابو شیرین را بر خود گذاشته اظهار می‌کند که آنان نیروهای حسکه هستند و امروز به تل‌تمر آمده‌اند. ابوشیرین می‌گوید:"ما برای دفاع از خاک، شرف و خلقمان اینجاییم. ما اجازه نخواهیم داد یک وجب از خاکمان به اشغال اردوغان درآید. حتی اگر زخمی و یا شهید هم شویم اما نخواهیم گذاشت خاکمان به اشغال اردوغان و چته‌هایش درآید."